Ik zeer zeker ik vondt het absoluut het mooiste wat er was om te mogen doen en kan niet wachten tot ik het weer mag doen....
Hier tijdens onze tweede zwangerschap besloten dat we ons derde kindje het recht op het krijgen van borstvoeding niet wilde ontnemen. Kortom, ik ben borstvoeding gaan geven, en geef het nog altijd, omdat we vinden dat we dit verplicht zijn naar onze kinderen toe. Liefs, Hanneke!
Ja zou het weer doen al vind ik het niet het mooiste wat er is.. wel het beste en idd daar hebben al mijn kinderen recht op!
ik zeg niet dat ik het t mooiste vond maar ik ga t wel weer doen. Weet nog niet hoelang maar de kleine gaat t zeker krijgen
Ondanks de moeilijkheden die we bij Thirza hebben gehad en de energie die het me gekost heeft, krijgt een evt volgend kindje gewoon weer BV Ik ga deze keer vanaf 7 mnd op dieet (koemelkvrij), omdat Thirza KMA heeft en ik ale ellende die we daarvan heben gehad niet nog eens wil. Ik wil dus zeker weten dat de borstvoeding vanaf het allereerste begin koemelkvrij is, en dan gaan we vanaf een maand of 3 (als alles rustig gaat tenmnste) proberen of baby2 reageert op koemelk of niet, (via de BV uiteraard). Maar dat heb ik er dus wel voor over, een tijdlang geen mars, broodje kaas, etc....
Jazeker! Ik kan het mezelf niet voorstellen dat ik het NIET zou geven BV is hier bij alle 5 super makkelijk ( en lang ) gegaan.
Ik ga ook weer bv geven. Ik vind het niet het mooiste wat er is, maar de momentjes samen zijn mij over het algemeen heel dierbaar. En daar bovenop komt dat er heel wat allergieën in onze familie zijn en Kyra heeft ook vrij veel last van eczeem, dus dat is nóg een extra reden. natuurlijk is het in het begin vaak flink aanpoten, maar het is me het meer dan waard. (PS Rozemarijke als ze de ingrediënten niet veranderd hebben is de Bounty pure chocolade een van de repen die je wel mag hebben)
Ik had mijn zoon van toen 2½ nog aan de borst toen nr.2 zich aandiende. Uiteraard heb ik ze nu allebei aan de borst
Zeker weten. Ik wil het graag en daarbij vind ik ook dat ik het niet kan maken tov nr2 als ik zijn/haar broer wel ruim een jaar heb gevoed en bij nr2 het niet eens zou proberen.
Ja, absoluut!!! Ik vind het nu ik weet hoe het is nog erger dat ik mijn eerste kindje geen bv heb gegeven.
Zeker Ligt eraan hoelang ons meisje nog wil of ik er dan 2 aan de borst krijg Zou het idd raar vinden als ik het nu niet zou gaan doen.