Hey meiden, Ik ben even op zoek naar ervaringen. Ik heb met 4 wk en 3 dgn een vroege miskraam gehad. Dat was in nov '09. Tot op heden geen ongi. Wie heeft ook een vroege miskraam gehad met 4 weken en wanneer had jij je ongi weer? Liefs.
ik heb met 4 weken en 4 dagen een vroege miskraam gehad ben daarna na 40 dagen weer ongesteld geworden maar ik ben sowieso al onregelmatig...
Ik ben juist normaal heel regelmatig om de 30 dagen ongi geworden. Zit nu op dag 41. Ik zal wel moeten blijven afwachten. De vk zei dat het langer kan duren voor ik weer ongi word, maar dacht dat het wel mee zou vallen ivm dat het zo vroeg was. Als ik niet getest zou hebben zou ik "alleen maar" een latere ongi hebben gehad.
Tja ik tempte, dus wist wel dat ik een paar dagen overtijd was. Maar had last van bruinverlies. Testte toen alleen om mezelf te overtuigen dat ik ongesteld zou worden.
Hoi ik werd na mijn curretage en vroege miskraam na precies 4 weken ongesteld. Mijn cyclus blijft gelukkig regelmatig. sterkte met afwachten
Da's echt mazzel matilde. Heb vanochtend maar weer eens getest. Nog steeds nega. Ik wacht nu maar gewoon op mijn ongi.