Wat ontzettend naar en ook schrikken dat het gereserveerde zaad nu geannuleerd is. Maar tegelijkertijd betekend dat niet dat je niet meer met zaad van deze donor zou mogen werken? Ik hoop voor je dat de na de gesprekken te horen zult krijgen dat je snel weer verder zult mogen met de zaadjes van dezelfde als waar jouw prachtige, groot-ogige zoontje mede door ontstaan is. Ik ga je hier ook volgen. xxx
Maartje nee er is nog zaad op voorraad dus ik zou die als ik goedgekeurd word weer kunnen krijgen. Wat een lieve reactie dank je wel! Ik duim ook heeeeeeel erg voor jullie!
Nog 7 dagen tot het gesprek met de fert arts. En dan hopen dat hij me kan helpen of verder helpen met de psychologe en goedkeuring.
Spannend!!!!! Jij hoort twee dagen later of je door mag dan dat ik ga horen of ik deze ronde door mag. Gaan we samen aftellen. *ikhoujehandjevastgedurendedezezenuwslopendetijd*
Ik heb volgende week 't gesprek over donorkeuze. Ik denk dat ik ga kiezen voor IVF, waarbij ik eicellen afsta en ik zaadcellen ervoor terug krijg. Bij mij ging 't gesprek over waarom ik 't alleen wil doen, wat ik doe in 't dagelijks leven, hoe ik de toekomst zie, hoeveel steun ik heb van familie/vrienden e.d.
Hey, wat spannend allemaal! Heel erg veel suc-6! Hoe gaat het met je kleine man? Jammer dat ze dat zaad geannuleerd hebben. Ik hoop voor je dat er snel weer een wondertje bijkomt!
Dank je wel meid!! Hoever ben jij nu? Weet je al wat het word zooooooo spannend! Vandaag 3! jaar geleden om 10:10 is mijn prachtig wondertje verwekt. Wat een stressdag want was bijna te laat door de vele files. Werd er helemaal emo van vandaag.
Wat leuk je gaat voor een brusje heel veel succes en ik hoop dat je wens snel en vooral voorspoedig mag uitkomen. Ik blijf je natuurlijk volgen
Zie nu je topic pas! Wat spannend dat je voor een brusje voor je knappe zoon gaat! Hopelijk vandaag een goede afspraak gehad?! Heel veel succes!
Wat lief zeg!!!!!!! Nou ik ben net terug moest pas om kwart voor 8. Hij vond het niet eerlijk van de rietjes en gaat daar achteraan. 31 mei mag ik naar de psychologe gaan voor dit en eiceldonatie. Maar hij zag geen reden waarom ik geweigerd zou worden hij was heel positief. Maar toch spannend tot 31 mei!!! Duim aub verder voor me!
Ohhh wat fijn nieuws!! Mooi!!!! Ik duim me suf voor je!! Jeetje, wat zal er vandaag al een last van je schouders zijn gevallen. Maar uiteraard ga ik nog ff door met duimen. Het moet gewoon goed komen, gewoon omdat ik het je zo ontzettend gun!!
Maartje wat lief dank je wel!!! Ja ik had vuurrode wangen , heel erg warm en helemaal happy!!! Hopelijk denkt de psychologe hetzelfde als de prof. Maar hij zag geen probleem ook nit dat ik door de omstandigheden nu tijdelijk bij mijn ouders woon. Mijn moeder was erbij en ook dat vond hij heel positief. En dat eigenlijk iedereen van mijn plannen weet. Maar wat lees ik over cystes??? Dat is echt sh*t!!