Die rode wangen kan ik me best voorstellen Maar hóé fijn hoe de professor er over denkt!! Ja, cysten zijn gegroeid en ik moet nu langer snuiven en nu dan ook tabletten slikken...
Oei dus je gaat je hierdoor nog slechter voelen dan? Dat vind ik helemaal niet fijn voor je Dikke knuffel Ja ik ben zo blij dat ik naar hem toe ben geweest, is zo'n fijne man ( niet alleen hierdoor maar echt een mens). En hij vond me een sterke jongevrouw en ik vertelde hoe ex over S dacht. En toen zei hij echt een goede mama. Nou dat was wel fijn om te horen. Ik ga als ik goedgekeurd word "egg sharing" doen dus de helft voor mij en de helft als eiceldonor
Oh wat spannend, dat egg sharing!! Fijn dat dit voor jou een optie is. En wat een fijne arts hoe hij in het gesprek naar jou toe was. En terecht dat hij zo doet!! Ik vind het gewoon heel spannend voor je, maar als ik dit zo lees gaat dat helemaal goed komen!! @slechter voelen: helaas wel. Ik weet het wel, het is voor het goede doel.... Probeer ik me aan vast te houden... En dat is soms moeilijk.
Tuurlijk meid dat snap ik. En de wens is er niet minder om geworden heh! Ja ik wilde sowieso eicellen doneren heb ik altijd gezegd. En nu had hij zoiets dan doen we het zo!
Gaan ze die eitjes, welke je zult doneren, dan vers al gebruiken of pas als het bij jou gelukt is? Ik geloof dat ze bij het Geertgen in NL dat soms doen maar geen idee wat er in BE gewoonte of afspraak is. Gaat het 100% anoniem worden in BE of kunnen de eventueel uit de donatie ontstane kindjes later contact met je opnemen? Ervaar jij ook dat de wens wellicht even sterk of sterker is, vanwege het zo je oudste gunnen? Ik doe het nu niet alleen meer voor mezelf ofzo, maar voornamelijk voor m'n dochter. Maar tegelijkertijd merk ik dat ik persoonlijk minder ballen heb om door te vechten. Ik hoop dat jij qua mmm traject slechts kort 'de ballen' nodig zult hebben en dat je snel mag starten en snel geluk mag hebben!!
Mijn eitjes gaan ze invriezen en koppelen aan iemand een koppel dan . Dus dat kan snel zijn of niet In BE is donatie 100% anoniem alhoewel ik er geen probleem mee zou hebben als dat "kindje" wat daaruit verwekt is later zou willen weten wie ik ben enz. In België gebeurt het nog niet zo vaak in Geertgen is idd wederkerigheid heb ik idd gehoord. Ik denk elke dag eraan van ik wil nog een kindje. Vanaf het punt dat we uit elkaar zijn gegaan had ik al zoiets geen man meer voorlopig. Maar ik doe het wel alleen! Ik vond het erg zwaar en verdrietig van de 5 mislukte pogingen voor een 2e in 2011. Alhoewel dat door de stress natuurlijk ook niet lukte. De arts had wel zoiets we gaan geen iui meer doen maar dan direct icsi. Ik heb idd ook zoiets voor S en vooral aangezien hij dan toch vol familie zal hebben. Ik wil geen kind met een nieuwe partner en dat hij dan weer aan de kant word geschoven. Het enigste wat ik wel zoiets heb is dat ze voorzichtig moeten zijn ivm met mijn ernstige overstimulatie toen. Maar ik herken niet echt dat ik minder ballen heb voor door te gaan vond het zwaar dat ik toen mijn wens moest " opgeven"
Ik had trouwens gevraagd aan hem als ik word goedgekeurd dan moet ik natuurlijk 9 maanden wachten zoals het normaal gaat. Oh nee hoor zei hij, u heeft een donor. Dus moet naar de counceling ( die leggen je het spuitschema uit) en dan word een datum geprikt. Zo spannend brrrrrrr
Hier eindelijk thuis. Het gesprek op zich was erg positief maar moet nog ff tot en met 19 juni duimen. Dan komt de commissie bij elkaar en dan krijg ik de 21e te horen ja of nee. Ik had zoiets kun je me aub niet zeggen nu ja of nee Zij zag eigenlijk geen problemen. Ik was goed doordacht en had alles goed voorbereid. Alleen wilden zij het erover hebben dat ze allebei van dezelfde donor zouden zijn en S wel een "papa" heeft en de jongste dan niet. In het commissie zit de psychologe en mijn fert arts dan en die zouden een heel goed woord voor me gaan doen. Een heel ander goed nieuwtje is dat ik in Brussel mijn scheidingsakte ben gaan halen en vanaf 28/5 officieel gescheiden ben!!! Eindelijk is dat achter de rug!