10 dagen na IUI...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by S084, Feb 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Hoi allemaal,

10 dagen na mijn 6de IUI heb ik wat bruinverlies gekregen, dat was gisteren, vandaag is het er nog steeds, en een klein beetje rood.
    Afgelopen 4 IUI's is mijn menstruatie ook zo begonnen, maar dat was telkens precies 2 weken na de IUI. Daar zit ik nu nog lang niet op, maar toch vrees ik dat mijn menstruatie door gaat zetten.

Of zijn er mensen die dit ook gehad hebben, bij wie het positief is uitgepakt?

2. Gwenny

Gwenny Lid

Feb 4, 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een beetje hoop want ik heb 7 dagen na mijn eisprong ook bruinverlies. Ik heb dit ook alleen een beetje vlak voor ik ongesteld moet worden en het is nu dus te vroeg. Ik probeer mezelf niet gek te maken maar het is elke keer weer spannend :p
    Normaal moet ik deze zaterdag ongesteld worden...

3. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Dan zitten wij nu in hetzelfde schuitje... Succes!

4. Miss32

Miss32 Lid

Sep 28, 2013
    91
    0
    0
    Hier ook dag 10. Na 2e IUI.

Geen bruinverlies. Voel me wel moe en lamlendig.

Mogen maandag hopelijk testen. En jullie?

5. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Ook na het weekend, maar mijn bloedverlies word nu erger.

6. Miss32

Miss32 Lid

Sep 28, 2013
    91
    0
    0
    Hmmm dat is raar. Net zo veel als met je menstruatie of dat niet?

7. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Nee, dat niet, en ook geen stolsels,
    Maar het voelt niet goed...

8. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik herken het. Op een gegeven moment had ik dit elke cyclus (ook zonder iui) en kwam het ook steeds vroeger van 11 of 12 dpo naar soms zelfs al 8dpo. Volgens mn gyn kon het totaal geen kwaad, maar ik was er toch niet gerust op en ben toen met utrogestan begonnen. Sindsdien nooit meer last van gehad. Ik vond het altijd zo irritant, omdat het zo'n reminder was van de aankomende menstruatie, maar ik ik ergens in mn achterhoofd toch ook altijd een stemmetje had dat zei wat als het nou van een innesteling is ;)... Ik hoop dat het bij jullie een goed teken is!! Ik lees echt heel vaak dat vrouwen die zwanger bleken eerst voor of rond hun NOD een beetje bruin hadden, dus het hoeft zeker niet per sé game over te betekenen!

9. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Bedankt voor de bemoedigende woorden!
    Ik ben sinds de laatste IUI in een emotionele rollercoaster terecht gekomen,
    Waardoor ik nog meer hoop dat het deze keer raak is.

Dit was mijn laatste IUI zonder hormonen.

Share This Page