hoi, wie heeft er ook zijn last van het Carpaal tunnel syndroom? en heeft iemand misschien toch tips voor verlichting? heb zelf wel al rode tijgerbalsem geprobeerd maar helpt amper tot niet. ik heb het vooral s'avonds endan de hele nacht door en s'morgens..
Ik heb er ook ontzettend veel last van en dan vooral s`nachts. Heb nu bij de scapino zo`n skeelerhandschoen (zo`n hand/pols beschermer) gekocht zodat ik s`nachts niet mijn pols kan buigen en er dus ook niks afgekneld kan worden en het werkt!
Ik had er t/m week 10-12 last van, nu al een tijdje niet. Idd zo'n polsbeschermer met hard stuk erin zodat je je hand niet buigt. Bij mij lag het eraan dat ik mn pols niet recht had liggen. Heb mn pols nu ook niet recht liggen snachts maar toch ineens geen last meer van gelukkig. Hopen dat t zo blijft!
Ik heb carpaal tunnel syndroom gekregen door mijn eerste zwangerschap, daarbij heeft een polsbrace zoals hier wordt genoemd niet geholpen en moest ik aan beide polsen geopereerd worden. Het herstel is nu nog bezig. Het kan zo zijn dat het bij een volgende zwangerschap ook weer komt waardoor ik dan waarschijnlijk weer geopereerd moet worden omdat niks anders bij mij heeft geholpen. Ik kan je dus geen tips geven behalve proberen je polsen zoveel mogelijk te ontzien maar dat valt niet mee.
Wisselbaden! Dus onder de kraan een tel of 15 zo heet als je hebben kan, dan zo koud mogelijk, dan weer heet. Een minuutje of 2 blijven afwisselen werkte bij mij perfect.
Miracel en Rijkdom bedankt voor de tips Miracal: Ben bang dat het bij mij misschien ook blijft het is behoorlijk extreem s'nachts ;-(
Ik heb zowel bij mijn eerste zwangerschap als deze zwangerschap last van carpaal tunnel syndroom. 2 tips die hier helpen: - polsbrace. Sowieso 's nachts om en overdag als ik veel last had. - voetreflexmassage. Sinds ik dat doe ik deze zwangerschap tegen het vocht, hoef ik m'n brace niet meer om en is de pijn vele malen minder en soms zelfs helemaal weg!