Hallo allemaal, Lang getwijfeld om een topic te openen. Maar ik zit met het volgende. 1.5 jaar geleden bevallen en borstvoeding tot augustus gegeven. Tot op heden is er nog geen ms geweest. Wel heb ik 10 dec 2 dagen heel klein beetje bruinverlies gehad en verder niks meer. Mijn borsten doen me de das om. Regelmatig gevoelig en steken in de tepels. Heel soms ms gevoel/steken in vagina, dit is al een tijdje zo. Ik heb al zw testen gedaan deze zijn negatief. Maar weet niet goed wat ik hier mee aan moet. Ik heb al weken een heel vreemd gevoel in mijn buik. Soort zenuw/vlinder gevoel. Lastig uit te leggen. Toch maar afwachten wat het gaat geven of toch naar de ha gaan en het voorleggen? We zijn niet bezig om zwanger te worden, hiervoor in de MM gezeten. Bewust gekozen om geen anticonceptie te gebruiken om wille een 2de kinderwens. Liefs
Kan me voorstellen dat je hierdoor onzeker wordt. Als ik jou was wel ff langs je HA gaan. Die weet waarschijnlijk beter oordelen waar het vandaan kan komen dan de goedbedoelde 'het kan dit of dat zijn' adviezen van dames hier.
Ik zou het bij de ha voorleggen en vragen of je iets kunt krijgen om je ms op te wekken. Mss dat je cyclus het dan weer zelf oppakt?
Je kunt altijd even contact opnemen met je ha, omdat je cyclus nog niet op gang komt. Maar ook dat is volgens mij nog vrij normaal aangezien je zo lang bv hebt gegeven. Maar ik zou altijd gewoon even bellen, zodra je cyclus weer normaal is kun je ook weer gaan voor een 2e kindje. Als je testen negatief zijn denk ikniet dat je al zwanger bent..