Hoi meiden, Ik heb op dit forum gezocht naar mensen uit 1990, een kletsgroep. Maar ik heb deze niet kunnen vinden, dus ik open er zelf een! Het lijkt me leuk om eens te kletsen met mensen van écht dezelfde leeftijd, een eigen clubje... Hoe gaat het bij jullie? Ik ben 20, en mijn vriend is ook nog 20. Wij komen beide uit gelderland, wonen al een tijdje samen en zijn dol gelukkig met elkaar! Graag zouden we ons geluk/liefde willen delen met ons wondertje. We hebben trouwens 2 katten en een mini hondje! (en nu ook nog eens 3 kittens, interesse?)... Helaas een miskraam gehad 2 weken geleden.. Helaas, maar we gaan er weer vol op tegen aan! dus meiden uit 1990, en misschien zelfs jonger.. klets gezellig mee!!!
hee baby! Ik kom ook gezellig even meekletsen hoor! (in welk topicje zit je nou ook alweer nog meer?) Ik ben 20, vriendlief 22 en ben nu 4 weekjes en 4 daagjes zwanger van ons eerste wondertje! Wonen nog niet samen, eerst nog even op vakantie over 5 weekjes al ofzo En dn gaan we actief zoeken voor een huisje!
Wat leuk dat je mee komt kletsen... GEFELICITEERD met je zwangerschap, wat leuk voor jullie! Ik zit in meerdere topic jaa, haha.. maar als ik ff 2 dagen niet kijk, dan kan ik t niet meer bijhouden daar Nog opzoek naar een huisje? is dat niet moeilijk zo in deze tijd? Of gaan jullie kopen? Ben je al afgestudeerd? Ben niet nieuwsgierig hoor... Wij wonen nu nog in een sloop woning waar we over een half jaar uit moeten en zijn druk bezig met het zoeken naar een andere woning! Makkelijk is dat niet, maar het lukt wel.. en zeker als we weer zwanger zijn...
Haha je zit bij jonge aanstaande mama's toch? Jaa nog op zoek naar een huisje wouden al wel samen gaan wonen hoor na de zomervakantie dus wat dat betreft zijn de plannen nog hetzelfde maar het word gewoon een huurhuisje Ehhmm afgestudeerd... haha jaa aan t VMBO Heb daarna geen opleiding meer gedaan.... Oooww das dn wel balen dat je weg MOET maarja goed weet zeker dt jullie wel wt leuks vinden!
Oh, heb je gewerkt dan? Ik heb intussen 2 opleidingen gedaan waarvan 1 niet afgemaakt en 1 wel! Stom, want diegene die ik niet af heb gemaakt wil ik nu weer doen.. tenminste zelfde soort richting en diegene waar ik nu dus een diploma van heb, daar wil ik absoluut niks mee doen... Maar we zien wel! Hoe kijkt jou omgeving er tegen aan? Familie/vrienden etc?
Jaa ik werk nu al 3,5 jaar... Waarvan bijna 2 jaar bij thuiszorg nu...Alleen wel balen... want is 0 uren contract....dus ik moet waarschijnlijk op zoek naar iets anders... Hmm.. hahha njaa gelukkig heb je nog genoeg tijd dus je kan gewoon weer die andere gaan doen toch... Van wat heb je nu een diploma dan? Jaa iedereen was echt heeeeeeeeeeeel enthousiast! helemaaal geweldig joh! En bij jou?
Oh, leuk thuiszorg! Wel balen dat je geen vast contract hebt.. idd wat anders zoeken! Top dat iedereen zo enthousiast reageerden! Écht leuk.. vonden je ouders bijv. niet dat je te jong was? LEUK JOH! Ik heb nu een diploma Allround DTP-er. Dus in de reclame eigenlijk. leek me hartstikke leuk, maar nu echt niet meer. Bij ons.. tsja, misschien dom.. maar ik wist zeker dat ik alleen maar kritiek zou krijgen ;jullie hebben nog geen eigen huis! Jullie verdienen niet genoeg!; jullie zijn te jong, geniet van je leven! Pffff... dus ik heb ze toen ik zwanger was gezegd dat het een ongelukje was maar dat we er wel voor zouden gaan.. Nja toen ging het al mis... Nu; kan het me echt niet meer schelen wat zij er van vinden! Mijn moeder was 19 toen ze mijn zus kreeg, dus ik vind niet eens dat zij iets mag zeggen. Tenslotte, nee we hebben geen eigen koopwoning, maar een huurhuisje.. en straks ook! Ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen. Mijn vriend is over 2 maanden klaar met zijn BBL opleiding, en is zich nu al omhoog aan het werken! Ik wil nog een opleiding BBL gaan doen, maar ik zie wel hoe ik dat ga doen als ik zwanger ben.. het valt altijd te combineren! En heb deze opleiding ook in 2 jaar afgerond ipv 3.. dus het moet allemaal geen probleem zijn. Zo, een heel verhaal.. sorry Werkt jou vriend ook? En btw, waar blijft de rest van de mensen?...
jaa.. als iets anders zoeken nog wel een optie is aangezien je er meestal weer uitgegooid word als je halfjaar contract ten einde loopt.... Ehhmm nou ik heb gezegd dat het niet gepland was maar zeeeeeer welkom en dt k er ook heel blij mee ben En gelukkig niemand die wt zei over mn leeftijd, huis, geld ofzo.. viel me heel erg mee want had dt soort reacties nl wel verwacht... Maarja ik zou als ik jou was gewoon lekker schijt aan de rest hebben en gewoon lekker doen wat je wil! Uiteindelijk komt het toch allemaal wel goed Jaa mijn vriend werkt ook, als gastheer in een sterrenrestaurant.. Niet dt je daar miljonair van word haha maar goed dat maakt niet uit... zolang we maar gelukkig zijn En de rest... geen idee.. die komen vanzelf wel haha
haha ja precies jij snapt het! Je hoeft niet rijk te zijn als je kinderen wilt, en je hoeft ook niet eerst een goede carriére te hebben. Oh, zeker blij dat het zo meeviel die reacties haha! Zou ik ook zijn Zeker schijt aan de rest! Doen wat je wilt en komt idd altijd goed! Wie weet hebben jullie over 10 jaar wel een heeel groot huis, en mensen die laat beginnen en een carriére hadden een klein huurhuisje. Je weet nooit hoe het loopt. Je moet durven zegt mijn vriend altijd, grenzen verleggen Goed dat je vriend een leuke baan heeft! mooi toch Veel symptomen?
Jaa daarom, je weet nooit wat er allemaal kan gebeuren.. al denk ik dat dt grote huis niet zal komen hahaha maar goed njaa iig niet heeeeeeel groot Ehhmm nou nee eigenlijk niet echt... Heb soms wel echt van die krampen! mjaa.. daar moeten we t maar mee doen haha En mn tieten gaan nu best gevoelig worden, mn tepels vallen er zowat af haha maar das al 3 dagen ofzo En heb jij al ergens last van?
Hahaha, wie weet! Zeg nooit nooit... Hihi, wel fijn opzich dat je geen symptomen hebt toch... Ik, tsja sinds mijn miskraam voel ik van alles.. laatste dagen vaak steken enzo in mijn baarmoeder/onderbuik. Ik weet het niet maar toen ik zwanger was had ik in eens nóg grotere borsten, dus denk niet dat ik al weer zwanger ben.. we zien wel! Mijn pendel klopten in ieder geval wel, in April. Deze keer heb ik Mei; ik hoop dat hij weer klopt... Ik had geen gevoelige tepels zoals jij, ik voelde ze wel.. maar 'ze vielen er niet af hahaha
nou ik ga zekerrr voor je duimen dat t raak is! En stuur een beetje HCG jou kant op Hmm,. zit te wachten tot mn borsten gaan groeien.. zou ik nl helemaaaal niet erg vinden haha
Hihihi, ja.. stuur maar een beetje HCG mijn kant op! ... Hahaa, misschien komt dat nog.. dat je borsten groter worden! Meestal wel zo dus wie weet... De mijne hoeve in ieder geval niet groter van mij Weinig meiden uit 1990, offf.... kunnen ze ons niet vinden
ik ben van 1991 ook 20 mag ik er ook effe bij ? ik heb wel al een wondertje van 24 feb 2011 maar ik ga voor een tweede ?
MamavanAmarylli, natuulijk mag je erbij! GEZELLIG... Wat leuk dat je al een wondertje hebt! Was je eerste gepland? Hoe reageerden je omgeving er op?...
ja hoor gepland gewenst gewilt en geliefd ik ben op mijn 19 getrouwd 13februari 2010 en in mei of juni was ik zwanger mijn omgeving heeft er wel goed op gereageerd mijn man word volgende week 27 dus hij is al wat ouder he ons meisje is morgen 11 weekjes fantastisch echt waar nu laten we de natuur zijn gang gaan heb net naar de dokter geweest bloed moeten laten prikken ben al weer 17 dagen overtijd ben is benieuwd
Oh wat gaaf! Wat leuk joh! Ja als je man ouder is staat het voor de meeste mensen al heel anders... Maar jullie beebje is pas 11 weekjes.. wil je nu al weer zwanger worden? zo, respect! Heb je al uitslag? Is je cyclus niet van slag omdat je zo kort geleden bevallen bent? Hoe ging het bij je eerste zwangerschap dan? Had je meteen positief getest? Vragenlijst...