Ik snap er helemaal niets van, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ongeveer sinds 2 weken heb ik last van verschillende symptomen die op een zwangerschap kunnen wijzen. Ik zet ze even op een rijtje; - Misselijkheid - obstipatie - Steekjes in mijn liezen - 3 dagen krampen in onderbuik en onderrug - Snel moe - Soms hoofdpijn - Meer plassen - Groeiende borsten - Brandende tepels - Witte puntjes op mijn tepels En gister kwam er zelfs wat wit uit mijn tepel toen ik erop duwde.. - Aders overal erg goed zichtbaar vooral op mijn borsten en dijen - Vooral savonds opgeblazen gevoel in mijn buik - Veel meer wit slijm verlies de hele dag door Nouja volgens mij was het dit wel ongeveer. Heb de eerste dag dat ik overtijd was een test gedaan die negatief was. Vanaf toen volgde nog vele negatieve testen. Maar ik bleef volhouden dat ik zwanger was. Vandaag een bloedtest gedaan en geen hormonen te zien... Maar toch heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben! Wat kan er aan de hand zijn? Volgens de dokter hier kan ik echt niet zwanger zijn maar ik kan het gewoon niet geloven... Waarom heb ik dan al die symptomen??? Alvast bedankt!!
hoi Duchess, ik vind het vervelend om te zeggen, maar als je testen negatief zijn en je bloeduitslag is negatief, dan ben je niet zwanger. Dat je toch al die klachten hebt kan komen omdat je graag zwanger wilt zijn. We noemen het wel een schijnzwangerschap. Je lichaam houdt je als het ware voor de gek. Je voelt allemaal dingen die bij een zwangerschap lijken te horen, maar het is dus nep. Je zult toch echt moeten geloven dat je niet zwanger bent. Als je dat toegeeft voor jezelf zul je waarschijnlijk ook weer snel ongesteld worden, zo'n ongesteldheid kun je namelijk (onbewust) psychisch tegenhouden. Veel sterkte en hopelijk volgende ronde wel echt zwanger! Mirjam