Aantal leestekens in bericht

Discussie in 'Over deze site' gestart door MissGin, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hoi hoi,

Even een vraagje over het aantal leestekens wat je kan plaatsen in een bericht.
    Ik hou voor de augustusmama's 2009 de lijst bij, maar ik kan dus niet meer als 10.000 tekens in een bericht zetten. Maar als ik dan kijk naar de lijst van de julimama's 2009, dan zitten daar veel meer tekens in dan in mijn lijst. Heb degene die de juli-lijst bijhoudt, ook al een PB'tje gestuurd (ken haar toevallig) maar zij heeft nog nooit een "waarschuwing" gekregen dat er teveel leestekens in het bericht staan. En bij mij slaat 'ie het bericht dus niet op als er meer als 10.000 tekens in staan.

Hoe zit het nu precies?

Groetjes!

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi Ginny,

Ik weet het niet 100% zeker (dus kijk met een schuin oog naar Jan en Lotte), maar ik zie wel dat jullie lijst heel veel kleurtjes heeft. Deze kleurtjes hebben ook tekenlengte. Dus als je bijvoorbeeld iets blauw maakt komt rondom de tekst te staat [ COLOR="royalblue" ] en aan de andere kant van het woord [ /COLOR ].

Al die tekens maken natuurlijk dat je snel bij de 10.000 tekens komt.

Groetjes,
    Josien

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nee dat is nu juist niet meer zo...dat [color] ervoor en erna....nu is gewoon de tekst zelf blauw.
    En volgens mij heeft de juli-lijst veel meer kleuren als onze lijst...geloof ik :D
    Maar dan nog is de juli-lijst zoveel "groter" als onze lijst.

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi Ginny,

Het lijkt dat dat niet meer zo is, maar achter de schermen worden die codes wel meegegeven. Je kunt dat trouwens zien door in het tekstvak waarin je je bericht typt rechts boven te klikken op het vakje met de twee A's. Je krijgt dan namelijk de 'codes' te zien.

Dus het lijkt simpeler, maar is achter de schermen best uitgebreid.

De lijst van de juli-mamma's heb ik nog niet gezien (heb de laatste pagina's van hun topic doorgebladerd, maar ik zie er geen staan recentelijk), dus daarover kan ik niet oordelen.

Groetjes,
    Josien

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
  6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb nu ondertussen op het A/A knopje gedrukt en daar de overbodige tekens weggehaald...hopelijk kan ik nu meer tekens gebruiken.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,

Goed... ik ben benieuwd of het werkt!

Succes,
    Josien

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nou tot nu toe gaat het goed, dus hier kan een slotje op ;)

Deel Deze Pagina