Weer een beetje dezelfde vraag

Discussie in 'Miskraam' gestart door poekie83, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poekie83

poekie83 Lid

28 sep 2008
    32
    0
    0
    Ik heb 11november een miskraam gehad met 9weken die opgewekt dmv Misoprostol.Twee weken na de miskraam had ik al bijna n negatieve zwangerschapstest.1december had ik een controle-echo,daar dacht de gyn al een eiblaasje te zien.Tot en met afgelopen donderdag 4december af en toe bruine afscheiding gehad en dan weer dik een dag niets.Nu heb ik sinds zaterdagavond 6december echt rood bloedverlies maar niet veel,zondag 7dec wel aardig wat,maar maandag weer niet heel veel en nu de ene keer rood en andere keer wat bruinig,wel echte ongi-krampen.Gisteravond ineens weer wat bloed maar daarna weer helemaal niets,snap er niks meer van.Vanaf 8december heb ik lichte ovulatietesten,maar zwangerschapstest is nu helemaal negatief.Normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 27/28 dagen en ben nooit zo lang en erg ongesteld en omdat ik nu toevallig op dag 27 van mijn cyclus weer rood bloedverlies heb gekregen vroeg ik mij af of ik dit als mijn menstruatie kan en zal beschouwen of niet?Want zit nu al op dag 34!Wie heeft een soort gelijk verhaal?

Groetjes

Deel Deze Pagina