bloedprop

Discussion in 'Miskraam' started by gill1980, Dec 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gill1980

gill1980 Actief lid

Oct 15, 2008
    150
    0
    0
    Als je een bloedpropje uitplast is dat dan een miskraam?

Gewoon zomaar een vraagje hoor! :D

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nou als het bij het plassen is, absoluut niet. Want miskraam komt niet uit je urinebuis.

En bloedverlies wil sowieso niet altijd wat zeggen tijdens een zwangerschap. Heb het 2x gehad en heb sinds 16 weken een prachtige dochter.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Nee hoor dat is geen miskraam, maar weet je zeker dat het uit je urinebuis komt? Bloed uit je urinebuis lijkt me namelijk niet erg gezond en reden voor een belletje richting huisarts?

Uhm misschien begrijp ik het niet helemaal, maar als ik je banner zie dan ben je toch gewoon ongesteld? Bij je menstruatie kun je ook bloedpropjes krijgen en/of baarmoederslijmvlies verliezen.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik begin het te begrijpen. Ik zag net een ander topic van je waar je een knalpositieve test hebt. Als ik jou was zou ik nog even een testje tegenaan gooien, want het kan al heel vroeg zijn misgegaan. In principe merk je nauwelijks wat bij een hele prille miskraam. Iets meer kramp en soms wat meer bloedverlies, maar het vruchtzakje is zo klein dat je dat niet zult vinden. Door meer bloedverlies kun je kleine bloedstolsels verliezen, doordat het bloed wat gaat samen klonteren. Ik weet niet hoeveel je menstrueert, maar er is altijd een klein kansje dat het innestelingsbloed is. Ik hoop voor je het laatste!

5. Belly82

Belly82 Actief lid

Feb 28, 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Het hoeft gelukkig geen miskraam te zijn.. ik werd zaterdagochtend vroeg wakker en alles zat onder het bloed, benen en bed.. Ben naar de wc gelopen om even te plassen.. vielen er echt 2 grote bloedstolsels uit.. Ik dacht echt dat het een miskraam was.. Het bloed liep langs mijn benen de badkamer zat onder.. Heb de bloedballen uit de wc gepakt en gekeken.. ik zag er een soort raar wit vliesje omheen zitten (sorry voor de details).. Gelijk de verloskundige gebeld.. Ik wist 100% zeker dat ik een miskraam had gehad.. terwijl ik helemaal geen buikpijn had.. De vk was erg druk en ik kon pas om 12 uur komen voor een echo.. Alles meegenomen in een tupperware bakje.. Ik zei ook al tegen de VK nou ik weet zeker dat het mis is gegaan dus je kunt het gewoon gelijk zeggen..

Maar ze deed een inwendige echo.. en we zagen gelijk wat zitten.. en wat bleek? het hartje klopte erg hard en hij/zij bewoog zelfs.. het heeft zelfs een soort koppeltje gedoken... Het was heel goed gegroeid en er is helemaal niks mis... :)

Wat het nou was.. ? de vk denkt een bloeding in de baarmoeder mond.. en doordat je ligt te slapen loopt niet al het bloed er gelijk uit en gaat het stollen en als je dan naar de wc gaat valt het er uit..

Dus bloed hoeft gelukkig niet altijd te betekenen dat er iets mis is :)

Share This Page