Helaas wil mijn gyn me geen utrogestan bolletjes geven bij een eventuele volgende zwangerschap, ondanks aandringen van mijn kant. Begrijpen doe ik het niet, want het schijnt geen kwaad te kunnen en na ivf wordt het zelfs standaard gegeven. Nu wil ik, eigenwijs als ik ben, de utrogestan zelf gaan aanschaffen. Wie heeft dit ook gedaan en weet waar ik het kan kopen? En welke dosering heb ik dan nodig?
hoi minty, ik heb mij er ook al eens in verdiept en je kan het online bestellen. Volgens mij moet je 2x daags 200 mg inbrengen. Wordt alleen wel een duur grapje als je het 12 weken gaat doen. Belachelijk dat die gyn er zo moeilijk over doet. Wat heeft zo'n gyn er nou meer of minder om? Ik snap dat echt niet. Zou het toch nog een keer zeggen hoor! Sterkte in ieder geval!
Bedankt voor je reactie Newdawn. Ik vind het ook flauw. Ze heeft gezegd dat ze me wel wil doorverwijzen naar het AMC, voor een second opinion. Maar dat zou ik dan puur voor de utrogestan doen, en het is nog maar de vraag of ik dat dan krijg.
Ik gebruik er 6 per dag, op advies van gent. In het lumc kreeg ik het ook al na 3 miskramen. Misschien is een van deze ziekenhuizen een optie om daar heen te gaan?