Ik heb 2x per maand nachtdienst, wanneer kan ik het beste tempen? Ik weet dat het op het zelfde tijdstip moet iedere ochtend.. maar ja dat is dan dus helemaal omgedraaid. Ik heb deze maand net nachtdienst tijdens mn ei... Is het nuttig om te gaan tempen? en zo ja op welk tijdsstip? bedankt alvast voor het lezen en antwoorden!
hoi hoi volgens mij kun je gewoon het beste tempen als je wakker word na je nacht dienst denk niet dat dat heel veel uitmaakt succes
hee tanja. ik heb ook regelmatig nachtdienst. en ik temp ook. ik heb standaard mijn tempmeter, papiertje en pen naast mijn bed en als ik dienst heb gehad en ongeveer half acht 's ochtends thuis ben, ga ik eerst slapen...pas als ik wakker ben (maakt niet uit hoe laat dat is) ga ik tempen. nou moet je wel een tijdje geslapen hebben..dus niet naar anderhalf uur of zo tempen...die fout maakte ik in het begin en dan is je lichaam nog niet 'op temperatuur'. er moet wel 6 tot 8 uur geslapen zijn. succes met tempen... Aoife
ja ik doe precies het zelfde. Als ik nachtdienst heb temp. ik zodra ik wakker word meestal rond half vier en dan heb ik 8 uur geslapen. Kus lolly pendel poppemieke: dec '06 jongen
Ik werk heel onregelmatig. Niet 2 dagen achter elkaar dat ik op dezelfde tijd opsta. Bij mijn vroegste dienst sta ik om 3.00 uur 's nachts op, dan heb ik soms nog maar 4 uur geslapen. Als ik dan erg moe ben, slaap ik 's middags nog 2 uurtjes. Maarre.... tempen is voor mij dan zeker geen optie? Ik gebruik nu de Persona, dan kun je elke dag tussen 3.00 en 9.00 uur 's morgens testen (althans, zo is ie bij mij ingesteld). Maar tempen schijnt beter te zijn.... XXAnnalise