Kun je innesteling voelen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Emma23, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Pfff... het is weer een maandje verder en voel weer van alles! Vandaag en gisteren had ik krampjes, aan de linkerkant net boven mijn lies. Toen ik net naar het toilet ging, zag ik een heel klein beetje bruin vocht. Toch is mijn NOD pas over anderhalve week tot twee weken.

    Kan dit een teken van innesteling zijn?
     
  2. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    er zijn hier heel veel topic over, als jij bij zoek functie innesteling intyp kom je vast wel wat tegen denk ik
     
  3. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    dank je ik zal t snel eens proberen!
     
  4. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mijn huisarts kan t. Het kan zelfs extreem pijnlijk zijn volgens hem.
     
  5. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Ik had het gisteren heel erg namelijk. Echt pijnlijke steken aan de linker zijkant van mijn buik, net boven de lies. Maar ja, misschien ben ik er teveel mee bezig en houdt mijn lichaam me voor de gek?
     
  6. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik heb het wel gevoeld!
    Ik heb twee dagen steekjes rechts onder mijn navel gevoeld en achteraf kwam dat precies overeen :)
     
  7. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Ik heb dus ook 2 dagen last gehad van steekjes, alleen dan boven mijn linkerlies. Maar ik slik wel de pil. Dan zou er toch uberhaupt geen eisprong op gang moeten komen?
     
  8. monique1982

    18 jun 2007
    21
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Dieren
    Volgens mij kan je de innesteling wel voelen. 'T is ook per vrouw verschillend denk ik. Ik zelf heb niets gevoeld en had ook niet in de gaten dat ik zwanger was, maar ik hoop voor je dat het goed zit bij je! Zal voor je duimen!

    xxx
     
  9. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Als je de pil slikt is de kans minimaal dat het een innesteling is!
     
  10. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, Monique 1982 en Moonie! Geniet er maar lekker van!

    En voor wat betreft die innesteling: ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Het wordt nog evntjes afwachten voor mij, denk ik :).
     
  11. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ook ik heb hem waarschijnlijk sterk gevoeld.
     
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb hem zeker gevoelt net als me eisprong. moet zeggen dat ik de innesteling pijnlijk vond en heb toen ook een pijnstiller moeten nemen verder heb ik geen bloedverloren of zo. ik had al eerder een innesteling gehad en toen precies het zelfde. ik kon alleen maar hopen dat de kleine bleef plakken en ja hoor zie mijn banner.
     
  13. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Meiden, gefelicteerd allemaal! Wat ontzettend fijn voor jullie! Mijn tijd komt nog wel, hoop ik :)!
     
  14. poohbeer26

    poohbeer26 Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Zijn jullie bezig voor een kindje? Omdat je zegt dat je de pil slikt. Dus ik snap het niet helemaal.
     
  15. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik heb nooit een innesteling gevoeld en dat terwijl er toch 2 eitjes zich nestelden...hihi...wel de eisprong....(lees eierensprong.....)
     
  16. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    eisprong heb ik de laatste keer niet gevoeld, omdat er kennelijk niks te springen viel ;)
    En innestelling wel, een enorm kramp wat een half uur aan heeft geduurt en nu ook niet meer terug is gekomen ( gelukkig)
     
  17. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    We zijn niet bewust bezig met een kindje, maar als het raak zou zijn, zou het enorm welkom zijn!

    Ik heb de afgelopen maand wel trouw de pil geslikt, maar heb erg veel last van diarree gehad. Ze zeggen dat de betrouwbaarheid van de pil dan vermindert.
     
  18. klavertje44

    klavertje44 Bekend lid

    31 jul 2007
    648
    0
    0
    Misschien heb ik hem gevoelt maar weet het niet zeker. Ik rekende hier uit dat mijn innesteling afgelopen zaterdag geweest moet zijn en die ochtend had ik enorme krampen dat ik gewoon dubbel moest staan. Na 1 uur was dit opeens over :confused:

    Dus...ik weet het ook niet want bij mijn eerste heb ik helemaal niks gevoelt.
     
  19. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Pfff... het is ook zo lekker verwarrend! Ik heb sinds vanavond ongikrampen, die steeds erger worden, maar mijn NOD is pas zaterdag. Ook heb ik er een lage rugpijn bij gekregen.. Of hoort dit gewoon bij PMS? De steken boven mijn lies zijn wederom terug gekeerd, maar geen ongi!
     

Deel Deze Pagina