Coupon - series

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bellybell, 13 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.805
    4.585
    113
    Een tijd geleden was er zo'n programma van mensen die dagenlang coupons uit aan het knippen waren en dan geld toekregen op hun boodschappen onderhand...

Zijn zo'n programma's er nog? Megaaaaa interessant en super leuk tijdverdrijf :)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Op tlc vaker.

3. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Heb het al een tijdje niet meer voorbij zien komen. Het waren ook allemaal oude afleveringen die weer uitgezonden werden.

4. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

Extreme couponing. Paar weken geleden nog gezien op ik dacht TLC.

5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat keek ik jaren geleden wel eens. Vond dat altijd zo leuk om te zien. Dat mensen inderdaad geld toe krijgen op de boodschappen. Soms wat het dan spannend bij de kassa om te zien of ze het wel goed hadden gedaan met de coupons. Heb weleens begrepen (denk in een aflevering van Oprah) dat die mensen echt een fulltime baan hebben aan dat verzamelen van die coupons en het berekenen van de manier waarop ze ze kunnen toepassen enzo.

6. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.003
    1.834
    113
    Vrouw
    Extreme couponing heet het.

Idd op tlc er zijn 4 of 5 seizoenen van gemaakt denk al wel van 8 tot 10 jaar geleden.

Dplay heeft de eerste 2 seizoenen erop staan

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.805
    4.585
    113
    Maar er is de laatste jaren niks meer van bijgekomen dan?

8. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.003
    1.834
    113
    Vrouw
    Niet dat ik weet. Tlc heeft alle seizoenen uitgezonden inclusief specials.
    In dezelfde lijn hadden ze ook nog extreme cheapsakes

9. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.003
    1.834
    113
    Vrouw
  10. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Geloof maar dat het een fulltime baan kan zijn. Alle winkels hebben een ander beleid, de coupons alleen heb je weinig aan want het zijn doorgaans de duurdere producten of merken (je bent met andere winkels of merken vaak goedkoper uit). Wat je wil is combineren, wat in Nederland niet mag, mag in de VS wel. Dus een goede aanbieding, daarboven op nog een coupon, etc. Als je bereid bent daar veel tijd in te steken qua uitzoeken van de acties, coupons te knippen etc, dan kan het echt wel flink schelen:). Maar wat in het programma gebeurd is met recht extreme, ik heb nog niet ontdekt hoe ik dat zou moeten doen :roflmao:

@ts zelfs in de VS heb ik enkel oude afleveringen voorbij zien komen, ik geloof niet dat er nieuwe afleveringen recent gemaakt zijn.

Deel Deze Pagina