Oke hulp nodig, i.v.m. autovakanties willen we een grotere auto. Kunnen onze Twingo goed verkopen dus dat is geen probleem. Nu hebben we gezien. Seat Ibiza vanaf bouwjaar 2000 Seat Cordoba Vario vanaf bouwjaar 2000 Peugeot 206 vanaf 1998 Ford Focus Hatchback 1.4 bouwjaar 2001 (perse deze omdat die een belastingschaal lager ligt.) Iemand deze auto"s? En andere ervaringen en tips zijn welkom, max 1051 kg redelijk zuinig en gewoon wat ruimte
Ik zeg Focus wij hebben er een en hij bevalt prima! Weegt inderdaad niet veel en je hebt een zee van ruimte.
Ik heb zelf ook een focus (met kofferbak = vrij zeldzaam) en vind het een prettige auto. Overigens heb ik ook altijd met veel plezier een Peugeot gereden, al ken ik de 206 zelf niet.
Ik heb een peugeot 206 als extra auto naast die van mijn man. Maar ik vind dit niet echt een auto om met een gezin op vakantie in te gaan.
Ik vind de kofferbak niet heel ruim een loopt schuin af. Echt ruimte voor koffers is er niet. Wanneer je twee kindjes op de achterbank hebt vind ik hem voor vakantie echt te klein.
Manlief de automonteur raad uit dit rijtje de Seat aan. Ford gaat ook noh, maar die willen vaak nogal roesten. Dus als je daarvoor gaat Moet je goed kijken naar de onderkanten van de deuren, achterklep en motorkap (dus echt deuren openen en kijken aan de onderkant), en in de spatbordranden. Andere opties in die gewichtsklasse zijn: Skoda Fabia (combi) Toyota corolla (station)
Een van de seats maar ja wij rijden dan ook altijd en hebben ook altijd volkswagen gereden. Niet kapot te krijgen.
Hier een Ford Focus C-max! Flinke auto, maar wij willen graag nog een stapje groter. Daarom hebben we hem in de verkoop, mocht je interesse hebben?
Wij hadden een Focus uit 2001! Super auto met heel veel ruimte . Zijn er 4 weken mee door Kroatië wezen rijden en hij deed het super. Uiteindelijk weg gedaan omdat hij begon te roesten.