weer een een vraag voor aankomende bruiloft ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door oudjaarsvlinder, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik had toevallig iets moois bij kruidvat gekocht, simpel maar leuk.

Alleen mijn schoonmoeder was zo zenuwachtig dat wij te laat zouden komen (ach, ze wachten toch wel op het bruidspaar:p). Dat ze al onze spullen ingepakt had en in de auto had gezet (we gingen daarna meteen op huwelijksreis) waardoor mijn man zijn das niet meer kon vinden en ik mijn sieraden niet... Uiteindelijk ben ik dus alleen met de sierlijke speld van mijn vestje en oorbellen die ik nog had, getrouwd ;)

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

mooi idee en extra speciaal :)

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik vind het leuk/mooi om de verhalen te lezen die jullie sieraden dragen.

ik heb alleen een armband met een verhaal en dat is er eentje met crème kleurige parels. Gekregen van mijn ouders die het geërfd hadden van mijn vaders tante. Ik ben een keer van plan om hem een keer uitelkaar te halen en opnieuw te rijgen zodat ik hem kan dragen. Hij past helaas niet bij mijn trouwjurk.

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik had een ketting bij Swarovski gehaald die volgens mij 60 euro was. Wel iets boven je budget maar wel echt de moeite waard. Het was een collier dus die kon niet draaien (wilde elke foto een mooie ketting en niet de achterkant zien haha)

De ketting was heel mooi maar niet TE opvallend zodat het de jurk echt afmaakte en niet de focus op de ketting lag.

Ff de swarovski winkel inlopen?

5. oudjaarsvlinder

heb je een foto?

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Lightinthebox.com. Heb ik alles vandaan en ben echt compleet tevreden! ik zou niks anders willen.

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik had alleen oorbellen, ze waren van swarovski, wel iets duurder dan €50,- maar sieraden vind ik wel iets wat je zou kunnen lenen ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,3 KB
      Weergaven:
      21
  8. oudjaarsvlinder

mooi!

9. oudjaarsvlinder

Ik ben er uit!

Mijn aanstaande gaf aan dat hij pareltjes in mijn oren mooi vond, dus het worden witte pareltjes aan oorhaakjes.
    Verder wordt het een simpele zilvere ketting met een mooi hangertje.
    nu nog gaan shoppen :)

10. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Klinkt erg leuk!

11. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik had mijn sieraden gekocht via lightinthebox. Erg leuke site en ook niet al te duur. Alleen de verzendkosten maken het wel duur, en als je pech hebt wordt het onderschept door de douane en moet je ook nog eens invoerrechten betalen.. Succes!

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik haal de mijne hier. Er staan niet zulke mooie dingen bij nu maar ik ken de maakster en weet dat ze prachtige dingen kan maken.

Lifarra Fashion - Sieraden

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik had vierkante knopjes in met een vierkante zirkonia steen, als ketting een subtiel zilveren kettinkje met ook een vierkant zirkonia steentje. Wel bling bling maar niet te gek. Draag het nu met iets nets nog steeds graag! Was zo'n 60 euro kwijt dacht ik..

Had ook een strapless jurk aan.

Deel Deze Pagina