Hier weer even een zeurberichtje... We zijn inmiddels dag 68.. En niet ongi en niet zwanger.. Wel week of 3 geleden posi test gehad in de middag.. Maar daarna niet meer. Afgelopen week bij de huisarts nog eens een urinetest gedaan.. Negatief. Huisarts geeft aan dat dat het of een vals positieve test was, of dat het eitje zich niet heeft ingenesteld.. En we mogen nog wel een week of 3 wachten.. Dus ons geduld wordt weer zwaar op de proef gesteld.. We willen dit zo graag.. En dan heb je een collega die door de pil heen zwanger raakt en helemaal geen kinderen wilde.. Damn.. Hoe jaloers kan een mens zijn.. Nu ik dit zit te typen bedenk ik me net dat ik eigenlijk niet mag zeuren.. We zijn net 3 maanden gestopt met de pil.. Andere mensen wachten al jaren..
Die onzekerheid is toch ook slopend! Daar mag je best over 'zeuren' hoor, zeker hier. En er zijn altijd wel mensen die het nog moeilijker hebben, maar daar wordt jouw gevoel niet minder om. Relativeren is hartstikke goed, maar op z'n tijd mag je ook best gewoon verdrietig zijn om de pech die je zelf hebt vind ik. Als je zelf je gevoelens al niet serieus neemt, doet niemand het. Ik hoop dat je geduld gauw beloond wordt!
Hey blue Wat supervervelend dat je een posi test had en later niet meer. Dat is echt rot! Hopelijk komt je ongi snel weet je iig waar je aan toe bent en beter natuurlijk zwanger! Ppff ik ben er ook even helemaal zat van al dat gewacht. Mn cyclus is 35 dagen ik vind het veel te lang duren steeds en ik ben er helemaal klaar mee. Bleh. Iedereen om mij heen word zwanger. Ik zit in ronde vier en mag niet zeuren maar doe et nu toch ff. Sterkte allemaal en succes
Hoi hoi, Ik weet precies hoe je je voelt.. Vandaag bij mij dag 48.... Pff en nog niet ongesteld en niet zwanger..en heb deze cyclus ook géén idee wanneer mij ei is geweest of nog moet komen veel sterkte en ik volg je.. xx