als je gaat samenwonen kan je gratis de box for 2 aanvragen je betaald wel 4,95 verzendkosten.. is dit de moeite waard of zit er allemaal onzin in? wie heeft deze doos ook aangevraagd en wat zat erin?
Wij hebben de doos ook 2 keer gehad! Zit heel leuk spul in vindt ik zelf! Allerlei proefpakken van scheermesjes tot koffie! Ik vond het zeker de moeite waard!
hebben em net weer besteld, zijn tenslotte net opnieuw gaan samenwonen in ons nieuwe huis vond em toen we echt gingen samenwonen erg de moeite waard. zat toen ook koffie en cup a soup en alles in. die 4,95 haal je er in ieder geval uit!
Erg leuke doos om te krijgen, alleen al de voorpret ( ik mag een pakketje open maken ) is de 4,95 waard.
ook ik vond hem erg de moeite waard, heb hem rond ons trouwen weer een keertje besteld (jaar geleden) kregen we 3 dagen na de bruiloft, en er zat weer genoeg in.
Ik heb m ook besteld alleen onder mijn vriend z'n naam dus een verassing voor hem, haha wij wonen al 2 jaar samen maar had nog nooit van deze box gehoord.