jemig.. de wereld word steeds gekker. Toen mensen zeiden``geloof me, er komt meer zelfmoord,geweld en verkrachtingen`` dacht ik ja ja is overal wel en amerika is erger. maar hoe vaak we nou niet in eigen land dit soort dingen meemaken ik moet die mensen idd gelijk gaan geven.
naja ik kende haar niet heel goed hoor...maar het blijft verschrikkelijk zo'n jonge meid... pff ze was ook nog het buurmeisje van me neefje! kwam ik gister achter! Op sbs 6 gaf zo'n ventje met brilletje een interview dat was me neefje! Opzich weten ze nog niet veel meer nee! Er is gister wel een bijeenkomst geweest voor familie en vrienden met de burgermeester en politie...
Ik denk als je je realiseerd dat je net je dochter vermoord hebt, dat je ook wel aardig in paniek schiet hoor! Kan meniet voorstellen dat ze rustig naar het spoor fietst, om even lekker voor de trein te springen.
Jullie gaan er vanuit dat ze haar dochter vermoord heeft. Misschien heeft ze haar wel dood aangetroffen of is geuige geweest van een moord. Nou en als je in shock bent kun je ook heel "rustig" overkomen, maar ondertussen.... Trouwens ik heb ergens gelezen dat er een 3e persoon bij betrokken was. Ben echt benieuwd wat hier uit gaat komen! Blijft vreselijk! Bah!
ik weet wel dat de moeder en dochter er niet met z'n tween woonden! maar dat er nog 2 personen bij hun in woonden.... ik hoop dat ze er ooit achter komen wat daar gebeurd is!
Dan moet je beter lezen, want heb al eerder gezegd dat het ook anders gebeurd kan zijn,dat ze dus haar dochter vermoord hebben, en haar gedwongen hebben om voor de trein te springen, zodat het erop lijkt dat zij haar dochter vermoord heeft. Niet ergens op reageren als je niet alles gelezen hebt.
ik woon zelf in enschede en ik hoorde vandaag dat ze waarschijnlijk niet meer de moeder een voor aan kijken ze weten het nog niet precies.2de moord in enschede gaat echt de goeie kant op,ik kan straks niet eens meer over straat lopen.
ja hoorde ik ook maar ik zei gelijk dat zal toch niet kloppen eerst meisje dood en moeder pleegd zelf moord. kan echt alle kanten op. Gisteren zou de ex-vriend van Yvonne de Gier op bezoek zijn geweest.
Het is wel weer zo'n sensatiebericht zeg. Zoals het wordt gebracht in die stomme programma's als Hart van Nederland. Ik zag het toevallig gisteren op tv, waarom gaan ze de halve buurt interviewen? Om te horen hoe Ans van de overkant er over denkt? En ik vind niet dat dit soort dingen heel vaak gebeurt, er wonen meer dan 16 miljoen mensen in Nederland. Het lijkt net of het vroeger minder gebeurde, omdat je toen niet zesduizend nieuwszenders had, die allemaal toch een verhaaltje moeten brengen. Toen had je alleen het journaal met een grote "BOING" aan het begin, en Fred Emmer die de belangrijkste nieuwfeiten oplas. Het enige dat ermee bereikt wordt, is dat mensen nog banger worden dan ze al waren.