Help?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anoniempje88, 27 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje88

27 jul 2006
    11
    0
    0
    Ik ben nieuw hier, dus weet niet of het helemaal goed staat.

In eerste instantie Aangenaam, ik wil mijn naam liever even nog neit bekend maken, want het blijft internet, en who knows. Hoop dat dat geen probleem is.

Ik ben in ieder geval een meid van 18, en zit met een paar gekke ideƫen in mn hoofd.
    Ik heb sinds 14 weken een nieuwe vriend waar ik ontzettend gelukkig mee ben, niet zo heel erg van belang misschien maar toch ff om te melden.

Sinds een paar weken voel ik veranderingen in mijn lijf. Ik heb die wel eens kenbaar gemaakt bij Moeders en vriend en zelfs bij de vriendin van mn vader, maar het word allemaal lacherig weg gewuift, dus probeerde ik het ook elke keer uit mn hoofd te zetten. Nou lukt dat wel aardig meot ik zeggen, aangezien ik een rasechte piekeraar ben.
    Maar toch blijft het aan me knagen. Misschien ben ik wel volkomen gek, en verbeeld ik me vanalles, maar ik wilde het toch even van me afzetten bij mensen die er misschien iets meer ervaring in hebben als ik natuurlijk.

Als allereerste is mijn menstruatie verander. Eerst werd ik gewoon netjes 5 dagen ongesteld, en vloeide ik behoorlijk en was het wat slijmerig enzo, zoals naormaal bij mijn periode. Nu duurt het altijd veel langer voordat ik eindelijk eens ga bloeden, is het bloed heel anders (niet meer slijmerig en lichter van kleur).
    Ook heb ik vreselijk last van mijn borsten die behoorlijk gevoelig zijn, ook lijken ze iets meer gezwollen dat merkte mn vriend een aantal dagen geleden op. Normaal heb ik wel ietsjes last ervan maar das alleen de 1e dag van de menstruatie normaal.
    Dan mijn rug... ook deze meld zich wel eens de eerste 2 dagen van de menstrautie, maar nu houd het ongemakkelijke gevoel erin aan. En dan sta ik bijna elke ochtend met een wee gevoel in mijn buik op. Echt pure misselijkheid kan ik het neit noemen, maar prettig is het ook niet. Ik ben me opeens veel meer bewust van mn lichaam en voel me moe-er als normaal.

Nu slik ik naar mijn weten toch echt netjes de pil, al ben ik hem in het begin van mn relatie een keer vergeten in de 1e week maar volgens mijn bijsluiter kon dat geen kwaad. Wel heb ik een spastische darm, en moet vaker echt keihard rennen om op tijd op de wc te zitten anders loopt t z weg, maar ik weet niet of ik dat onder diarree mag tellen.
    Dames ik voel me ergens toch wel een beetje stom. en denk dat ik het me gewoon verbeeld, maar ik heb het tenminste wel even van me af kunnen zetten, dus toch alvast bedankt voor t lezen!!
    Maar toch de vraag, zou het kunnen zijn gebeurd dat er een ongelukje is gebeurd?

Ik heb het hier ook vandaag met mn vriend over gehad, en denk dat ik morgen een test ga doen. Ikzelf ben nog steeds een beetje onzeker. Ik ben steeds aan het denken of ik me niet onbewust gek maak, maar die gedachte schuif ik dan ook weer weg, want iedere vrouw kent haar lichaams als geen ander en voelt elke kleinde verandering en zowel lichamelijk als geestelijk voel ik me anders sinds een aantal weken, zoals ik hierboven al beschreef. Wel voel ik me hierdoor een beetje in de war, kennen jullie dat gevoel?
    Maar is het niet zo dat door de pil de test anders uit de bus kan komen? En maakt het niets uit dat ik pas over 11 dagen ongesteld moet worden?

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik zou er een test tegen aan gooien, mocht deze nou negatief zijn kan het zijn dat je lichaam nog niet voldoende hormoon heeft aangemaakt voor een positieve test.

Mocht je het nou niet vertrouwen ga dan even langs je huisarts en leg het voor..

Liefs Britt

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ben je, sinds je je anders bent gaan voelen, wel al een keer ongesteld geworden? Of waren die veranderingen in je menstruatie voordat je je anders ging voelen?

4. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik zou zeker een test gaan doen...ik weet niet of je op dit moment ook de pil nog slikt, want als je zwanger bent lijkt me dat niet echt gezond voor het vruchtje. Succes en sterkte ermee!!

5. janine

janine Actief lid

19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi hoi,
    Welkom op het forum!
    Ik weet niet of het nu zin heeft om te testen omdat je 11 dagen voor je ongi zit, kan ook niet echt uit je verhaal opmaken wanneer je voor het laatst bent geweest.Maar die onregelmatige bloedingen kunnen idd te maken hebben met je pilgebruik en je darmen, doordat als je vaak naar toilet moet de werking van de pil minder kan worden omdat het niet voldoende kan worden opgenomen in je lichaam en dus minder goed beschermd bent tegen zwangerschap.Ook ik ben zwanger geraakt tijdens pilgebruik.Ook had ik last van spatische darmen en zat soms wel 3 a 4 keer (soms vaker)op een dag op de toilet.Huisarts heeft al die tijd gezegd dat het geen kwaad kon maar toch bleek ik zwanger te zijn(dit is geeindigd in een mk).
    Maar jij voelt als beste je veranderingen in je lichaam aan dus , je zou een test kunnen doen!.
    Veel succes.
    groetjes Janine

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    En volgens mij krijg je zolang je de pil blijft slikken ontrekkingsbloedingen of je nu zwanger bent of niet. Dus even testen kan geen kwaad, je symptomen zijn er nl wel naar. Succes!

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik zou idd ook zo snel mogelijk als het kan ff testen want ik ben ook zwanger geraakt doordat ik 1 dag de pil ben vergeten..... :(
    En kwam er pas achter omdat ik dezelfde symptomen had als jij nu beschrijft.
    Succes ermee.....

8. Anoniempje88

27 jul 2006
    11
    0
    0
    heey dames,
    Sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten.
    Heb vanmiddag een test gehaald, en vrijwel direct dat ik hem gedaan had kwam er 1 streepje tevoorschijn. Negatief dus.... van de ene kant natuurlijk enorme opluchting, van de andere kant toch nog steeds onzeker. Wat denken jullie?
    In ieder geval heb ik Maandag een afspraak bij de huisarts en zal ik hem dit ook voorleggen.
    Bedankt voor jullie steun!!

9. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Je hebt de test dus gedaan met middagurine? Met ochtend urine is het eigenlijk beter dan is er nl meer hcg in je urine maar goed, negatief is ie op dit moment wel. Je hebt niet geschreven hoe lang het geleden is dat je mestruatie is geweest.
    Hoop dat je ha je verder kan helpen, en hoop ook voor je dat het iets onschuldigs is!

Succes meid, laat je het wel ff weten?

Deel Deze Pagina