Positieve ovulatietest na missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door madelief2014, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief2014

22 dec 2014
    37
    0
    6
    Graag jullie gedachtes hierover. Op 18 dec hoorde ik dat bij ons sprake was van een missed abortion. 19 dec begon het bloeden na cytotec. 23 dec ben ik gecuretteerd. Gister was mijn zwangerschapstest nauwelijks zichtbaar. Tuurstreepje zeg maar. Vandaag voor het eerst ovulatietest gedaan en positief, smiley. Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus als ik eerste dag van veel bloeden als dag 1 tel. En nu vraag ik me af: zou dit nog van heel klein btje hcg kunnen zijn? Of ga ik nu al ovuleren? Nou weet ik wel dat jullie dit nooit precies kunnen weten maar misschien hebben jullie ervaring.
    Ik heb nog een heel klein beetje bruin verlies (1 inlegkruisje per dag). Is sex dan alweer toegestaan? Alvast heel veel dank voor reacties!

2. KoBobo

KoBobo Lid

1 nov 2008
    35
    0
    0
    Hoi,

Ik heb in september een missed abortion gehad en nog wel tot een maand na de cytotec had ik hcg in mijn lijf en dus positieve zwangerschapstesten. Dit kwam van de corpus luteum cyste van de (miskraam) zwangerschap.
    Lh heeft dezelfde moleculen als hcg, dus daarom is de ovulatietest positief. Zolang je bloed verliest zal er waarschijnlijk geen nieuwe eisprong zijn en ook niet zolang je hcg in je lijft hebt.
    Ik kreeg een maand na de cytotec mijn menstruatie.
    Sterkte met de verwerking van je miskraam. Ik hoop dat je snel weer opnieuw zwanger bent!

3. mariss89

mariss89 Lid

29 dec 2014
    6
    0
    0
    Hoi

Misschien heb je een beetje aan mijn verhaal
    Als eerste sterkte met de miskraam.

Ik heb op 1 dec een miskraam gehad bij ongveer 7 a 8 weken
    Begon krampen te krijgen op 26 november met wat bloedverlies
    Mijn verloskundige zei kon een soort van innesteling zijn, alleen voelde bij mij niet goed ik had het namelijk ook niet gehad bij mijn vorige 2 zwangerschappen en gevraagd of ik een echo mocht en inderdaad mijn vermoeden klopte; het hartje klopte niet.
    En op 1 december is het er spontaan in 1 keer uitgekomen..
    Heb 3 dagen hevig gebloed maar op 5 december was het volledig gestopt..
    10 dec een negatieve test hcg was ook al uit mijn lichaam.
    Verloskundige had gezegt dat ik niet perse hoefte te wachten tot mijn menstruatie omdat ik dat zelf liever ook niet wou
    Maar ik ben dus van mijn oude cyclus uitgegaan.. met als resultaat dat ik op 28 dec
    Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en die was echt duidelijk te zien

4. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Aangezien je wel een tuurstreepje had op je zwangerschapstest, kan het heel goed zijn dat je ovulatietest reageert op het HCG.
    Pas als al het HCG uit je lichaam is gaat het weer een eitje aanmaken.

En sex terwijl je nog bloedt wordt afgeraden ivm infecties e.d.
    Ik zou toch wachten tot een witte zwangerschapstest en dan weer verder met de ovulatietesten.

Sterkte en succes!

5. madelief2014

22 dec 2014
    37
    0
    6
    Dank voor jullie reacties. Het kan denk ik alle kanten op en ik zal rustig moeten afwachten, pfffff. De zw testen zijn negatief en de ovutest was 1 dag positief. Bloeden is gelukkig al paar dagen gestopt. Sterkte aan iedereen die hetzelfde meemaakt xx

Deel Deze Pagina