heb het al gevonden, alleen niet hoe groot hij is.... Gratis digitaal foto-album Iedereen die in juni op eropuit.nl de Nationale uitjestest volledig invult, ontvangt een waardebon voor een gratis foto-album van TNT Post Fotoservice, ter waarde van 8,95! 30 paginas ruimte voor eigen fotos, tekst en opmaak. Je maakt het foto-album precies zoals je wilt. Je zelfgemaakte album wordt binnen 5 dagen gratis bij je thuisbezorgd! Bovendien maak je kans op de hoofdprijs: een maand vrij en 4000 euro zakgeld. Zo kun je heel wat mooie uitjes maken.
dank je wel voor de tip, ik heb hem net ingevuld en de code ontvangen dus nu nog foto's uitkiezen, ben benieuwd .
Zie http://www.tntpost.nl/voorthuis/online- ... spx/?tab=3 Compact album Afmetingen: 10,5 x 14,85 cm Vanaf 30 pagina's, extra paginas toevoegen niet mogelijk. Aantal foto's: 30 - 120 Type omslag: zachte omslag met eigen foto gelamineerd Bindmethode: Gelijmd Prijs 8,95 inclusief verzendkosten, Levertijd: 5 werkdagen
he, ik zie helemaal geen unieke code in mijn mailtje staan. :/ Alleen staat er dat ik 'm niet moet vergeten in te vullen, maar wat die code dan is?
nou ik heb m binnen vind m wel erg leuk! zorg wel dat je alle plaatsen invult met alle fotos, anders heb je legen plekken hahahahaha ga kijken of ik m opnieuw ken maken.
ik heb hem binnen. vind echt super schattig die albumpje hahah... echt zo een souviner boekje die je op vakantie bij een souviner winkel vind bij de kassa. hahaha
Hier ook binnen. Vind hem erg leuk. had er een echt gezinsboekje van gemaakt, dus alleen foto's van de kids en onszelf. Erg leuk om mee te nemen. En dat helemaal voor niets. kwebbel
Had hem gedaan op mijn mail adres en die van mijn man. Dus 2 albums. Kreeg ik vandaag nog 2 keer de code en waaorm geen idee maar nu dus wel 4 gratis albums
mocht je er eentje niet gebruiken dan hou ik me graag aanbevolen was net te laat met de actie te zien zag ik! groeyjes
na die test te doen kreeg ik deze mail maar waar is die code dan? Beste uitjestester, Dank je wel voor het invullen van de Nationale Uitjestest 2008! Hier willen we je natuurlijk voor belonen. Met een gratis fotoalbum compact van TNT Post fotoservice voor je foto's van al je favoriete uitjes. Ga dus snel naar www.tntpost.nl/eropuit en volg de instructies. Vergeet niet tijdens het bestellen je unieke actiecode in te vullen. Bewaar deze dus goed want deze is 8,95 waard! Na het plaatsen van je bestelling krijg je binnen 5 werkdagen je album geheel gratis thuisbezorgd! Heel veel plezier met je zelfgemaakte fotoalbum en op al je volgende dagjes uit. Met vriendelijke groet, Eropuit.nl PS: Blijf op de hoogte van meer leuke acties en schrijf je in voor de NS-nieuwsbrief Heb je verder nog vragen of opmerkingen, surf dan naar www.eropuit.nl/contact.