Bij mij staat achter unieke actiecode in kleur de actiecode. Is het via hotmail dan moet je wel even aanklikken dat je heel de inhoud wilt weergeven en op het gelebalkje klikken
Mijn ma heeft namelijk ook geen code gehad. Dus een mail gestuurd maar nergens gelezen dat het 2 weken kan duren dus vandaar.
Ja oke, ik ook..... Maar mijn ma dus niet geen code. Ik heb voor mijn ma dus een klachtmailtje (laten we het zo maar noemen) gestuurd en geen bevesting gehad hier van dat het mailtje aangekomen is.
Geachte mevrouw ..., Dank voor uw reactie.Vervelend dat u nog niets heeft vernomen aangaande de actiecode.U had inmiddels bericht moeten ontvangen.Ik stuur u bijgaand een nieuwe code toe.Deze luidt: ... Hoor graag of het allemaal naar behoren werkt. Met vriendelijke groet, Joep HombergenRedactieteam eropuit.nl netjes he! ben helemaal blij!
nou wil ik em gaan bestellen en geeft ie aan dat een aantal pagina's leeg zijn hoe kan dat want er staat echt iets in? gr
Je moet dan ff op nieuw gaan doen en goed controlen. Ik had het ook. Dat alle foto's door elkaar stond of dat er dubbele in stonden.
mmm vreemd... ik heb alleen mee gemaakt dat de voor kant leeg is ( dat is normaal) en dat alle foto's door elkaar zitten... Dus had ik voor dat ik hem had besteld op nieuw gedaan.