hmm na dat is hier niet maar ga em maar bestellen denk ik weet t ook niet hopen dat ie goed is iig thanx
Zelf aangepaste foto's zeker? Die kan die wel eens niet erkennen. Maar als het goed is staan ze wel gewoon in je boekje! Het programma heeft er gewoon moeite mee.
hmm de fotos zijn niet aangepast maar de achtergronden komen van internet dus dat zou t kunnen zijn idd ga eens kijken.... nee zie er geen logica in maar we wachten wel af
Even een vraagje: Ik heb ook een album gemaakt en heb een actiecode gekregen. Nu wilde ik vorige week het boekje bestellen, maar bij het invullen van mijn persoonsgegevens zegt het programma steeds dat ik alle verplichte velden in moet vullen. Dat heb ik uiteraard gewoon gedaan. Ik heb het al 100 keer opnieuw geprobeerd, maar hij loopt daar steeds vast. Hebben meer mensen hier problemen mee? (gehad) Er staat trouwens ook dat er op de 1e bladzijde een fotokader leeg is, wat overigens niet het geval is.
Dit is normaal. Dat had ik ook. Dat is de eerste bladzijde als je het boekje open doet ( de kaft zeg maar) niks aan de hand en geen lege bladzijdes gekregen. Dat hij steeds vast loopt weet ikniet geen last van gehad..
Oh dat is jammer. Dacht net te lezen dat de actie verlengd was tot eind augustus. Nou ja volgende keer beter!
najhaaa zeg , krijg steeds te zien, Het programma werkt alleen in een minimum schermresolutie van 1024 x 768 pixels. ,als oke druk ,gaat scherm uit