Hallo allemaal! Ik heb nu een half jaar contract die in juni afloopt.. maar nu heb ik 't gevoel dat ze dit weer gaan verlengen met een half jaar... Mijn dochter is nu bijna 1 en ik wil eigenlijk wel weer heel graag zwangerworden... ik werk op kantoor en zou daarna ook gewoon terug komen voor de zelfde uren (20)... Wat denken jullie, gewoon doen of wachten tot ik uiteindelijke en vast contract heb.. waarschijnlijk over een jaar ongeveer dan... Groetjes!
Als ik jou was, zou ik er zeker voor gaan. Je weet nog niet wanneer je zwanger zult zijn, misschien duurt het een paar maanden (of langer). Dus tegen de tijd dat je daadwerkelijk zwanger bent en het op je werk vertelt, heb je hoogstwaarschijnlijk je nieuwe contract al.
Ik zou het ook niet af laten hangen van je contractverlening. Straks wacht je een jaar en wordt je contract alsnog niet omgezet in vastcontract. Gewoon er lekker voorgaan als jullie er aan toe zijn. gr vruchtje
Hey Mom2Be, Even offtopic, hebben wij elkaar voor je positief testte gesproken op het 9 maanden forum? Jij testte pas heel laat positief toch? En ook na een mk net als ik? Even benieuwd hoor, vind het we grappig aangezien wij ook voor een 2e gaan. xxx Marit (daar bekend als June.. )