ff antwoord op je vraag van laatste ongi: ik was 14 oktober voor het laatst ongi en heb een cyclus van 34 dagen plus zit er bij mij meer dagen tussen de eisprong en volgende menstruatie
Tja als jij het heel zeker weet dan moeten we je maar feliciteren he? We zijn alleen bang dat je wat te vroeg juicht waardoor je teleurgesteld word mocht t niet raak zijn. Maar dan nog komt t niet van de zwangerschapsvitamines , waarover je topic dus gaat...
14/10/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 31/10/07 Een beetje vruchtbaar 01/11/07 Vruchtbaar 02/11/07 Erg vruchtbaar 03/11/07 Eisprong 08/11/07 Innesteldag 17/11/07 Vanaf hier kun je testen
hoe vaak moet ik nog zeggen dat die cyclus calculator bij mij niet werk! ik heb een paar dagen eerder mijn ei gehad dan aangegeven op die calculator je moet niet klakkeloos op die calculator afgaan, je kan beter ovu-testen gebruiken om te kijken wanneer je ei is, want wat die calculator aangeeft is een gemiddelde, je ei kan later of vroeger zijn dan wat die calculator aangeeft. ik heb een veel langere luthele fase: tussen mijn ei en mijn menstruatie zit gemiddelt 17/18 dagen en geen 14 wat die calculator aangeeft. jullie horen na de test wel weer van mij, ik heb geen zin meer om elke keer te blijven herhalen dat mijn cyclus anders loopt dan dat die calculator aangeeft!
Duh ik snap best dat je niet precies van die calculator uit moet gaan. Maar zo kan je wel uit rekenen wanneer je ongeveer je ei kan verwachten, paar dagen eerder of later. Maar dan als nog heb je wel heeel vroeg zwangerschap symptomen. Tuurlijk hoop ik voor je dat je gevoel goed zit, maar het is gewoon zo zonde en stom dat je nu al denkt zwanger te zijn! Straks ben je het niet, terwijl je zeker wist van wel, dat is dan toch ook niet leuk? Je moet er gewoon niet te veel op hopen.
Hallo Kirsten. Ik begrijp je frustraties wel hoor. Jij hebt de symptomen etc. Maar er zijn hier heel veel meiden die ook heel goed weten hoe goed je lichaam jezelf voor de gek kan houden. De eerste ronde dacht ik ook zwanger te zijn.. had alle symptomen maar was niet zwanger.. Tweede ronde dacht ik dat ik niet zwanger was, was ik dus wel (ook mk geworden helaas ) Maar denk dat het helemaal niet raar bedoeld wordt, maar puur om je te beschermen voor een hele grote teleurstelling. Liefs Sam
Dat is ook duidelijk wat we neerzetten , maar dat leest ze schijnbaar niet.. Heb zelf onwijs vaak teleurstelling gehad dus ik weet hoe het is.. je voelt ziet en merkt vanalles wat er niet is.. Maar ben wel benieuwd Kirsten wanneer ga je testen?
idd Kirsten het is vast niet kwaad bedoeld... een LF fase kan tussen de 18 en 10 dagen liggen.....maar misschien had je idd wel een vroeg ei... Maar een LF fase van mer dan 21 dagen is wel erg lang.... Maar goed beetje zelfbescherming kan geen kwaad...en als je en lange lf fase heb...dan kan je misschien toch nu al testen..ik had gister op 12 dagen DPO 2 testen met een vaag toch duikelijke streepjes
Durf morgen wel de digi CB aan....dan wordt het wel heel echt... Vanmorgen de kruitvat test weer gedaan en die was alweer duidelijker dan die van gister zag hem ook net in je album staan....grappig hoor!
Sluit me bij de rest aan. Volgens mij kan je nu nog niet voelen dat je zwanger bent! Maar goed als je het heel zeker weet, gefeliciteerd dan maar! Wanneer ga je testen?
CB heb ik 2 dagen na de 1e lichte gedaan , niet zwanger.. 3e dag , wel zwanger Maakt t toch net ietsjes echter als het zo in een schermpje staat hihi
Oke...dan weet ik wat me te wachten staat...thanks. Ja, leuk hoor die vage lijntje maar die text is een stuk magischer...denk ik. Ook zo raar dat ik het gevoel heb ongi te worden en me onderbroek is elke keer als ik kijk gewoon schoon! hahahahaha....nou dat was mijn binnenpretje
Days past ovulation = dagen na ovulatie Normaal is om 14 dagen na DPO te testen...dan heeft je lijf waarschijnlijk genoeg HCG om een streep te laten zien op de test....en ik was eigenwijs, what's new, en getest op 12 DPO omdat dan ook me NOD is
Engelse term...maar wel lekker kort Kijk je kan wel zeggen wanneer je getest heb ten opzichte van je NOD...maar dat is voor iedereen verschillend ten opzichten van je ei...kijk maar naar Kirsten007...ookal is kisten haar nod op 17 nov...misschien zit ze ookwel op 12dpo...en kan ze testen. Als ik haar was zou ik dat ook doen..
Oh ja dat betwijfel ik ook niet, ik vond het zelf ook een fijn supplement hoor. Alles in een, maar geloven dat je daar zwanger van word...dat is jezelf denk ik een beetje een rad voor de ogen draaien. Maar goed, als dat is wat iemand een goed gevoel geeft of rust geeft, wie ben ik dan om daar wat van te zeggen. Ik zou het alleen zo jammer vinden als mensen verkeerde verwachtingen van iets hebben... En tsja 14 dagen van te voren is wel erg vroeg, maar ja...ook hierdenk ik dan maar weer...wie ben ik... haha een test zal t uitwijzen en hopelijk is ie positief.