weer een heel tevreden etos zwanger worden klant

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kirsten007, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    hoi, ik ben inderdaad zwanger! :D:D:D:D

heb een vet positieve test gehad ;)

dus had gelukkig gelijk met de sympomen :D

hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn ;)

2. Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap..

Bijzonder dat je het zo snel voelde, gelukkig had je gelijk en ben daarom ook blij voor je dat het ook echt zo is.

Je moet ons niet verkeerd begrijpen we wouden je alleen beschermen tegen een evuntuele teleurstelling.

3. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    hoi thnx, en ja ik begrijp jullie reactie echt wel, zijn veel vrouwen die denken dat ze zwanger zijn en ook syptomen hebben en dan achteraf toch niet zwanger bleken te zijn.

Ben blij dat m'n lichaam mij niet voor de gek heeft gehouden en dat ik echt zwanger ben :D

ik hoop dat jullie allemaal ook snel zwanger mogen zijn.

4. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Nogmaals van harte meis!
    Geniet van je zwangerschap! :D

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mooi zo Kirsten, goed dat je naar je lijf luistert en die zo goed kent ;)
    Ik wuifde mijn symptomen opzij, en dacht ongesteld te zijn.... zie banner ;)

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Van harte!Geniet er van!

7. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap kirsten je hebt het toch goed gehad.
    heel bijzonder dit.

geniet ervan.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Maar kan die vitamine er wel voor zorgen dat je Cyclus wat regelmatiger wordt?

En kirsten van harte gefeliciteerd. geniet van de zwangerschap :D

9. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Ik wil het hier graag toch nog even opnemen voor Kirsten, ook al zijn jullie inmiddels bijgedraaid. Het kan namelijk gewoon gebeuren, net als dat er ook wel vrouwen zijn die pas erg laat een positieve test hebben. Zelf was ik na en miskraam in december 2006 vrij snel weer zwanger. Ik had op een gegeven moment het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn en deed daarom een test met de digitale Clear Blue. Volgens velen op deze site heeft die veel HCg nodig en kun je daar pas laat mee testen. Maar goed, ik testte dus positief en maakte meteen een afspraak voor een echo. Die zou ik met 7 weken al krijgen in verband met die eerdere miskraam. Drie weken later kreeg ik dus de echo en toen bleken ze alleen nog maar een zwangerschapsring te kunnen zien en met een echo in het ziekenhuis de volgende dag, bleek ik toen nog maar 5 weken zwanger te zijn. Ik heb dus achteraf positief getest toen ik twee weken zwanger was. Vlak na de bevruchting, dus. Maar ook ík had, op het moment dat ik testte, duidelijk het gevoel dat ik zwanger was. Ik heb toen getest omdat mijn cyclus erg in de war was na de miskraam.

Het kan dus al met al gewoon wel. Ik vind dan ook dat je dat niet meteen moet veroordelen. Ook niet om iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen ofzo. Er zijn blijkbaar vrouwen die erg gevoelig zijn of net als ik erg snel veel HCg aanmaken.

Kristen, gefeliciteerd!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ reneewittens:

:rolleyes: tsja nou ja..veroordelen...wat je vaak leest is dat je HCG gaat aanmaken na de innesteling dus als er dan al vrouwen zijn die zeggen dat ze direct na de eisprong en bevruchting al voelen dat ze zwanger zijn heb ik daar vraagtekens bij of dat biologisch gezien wel kan...

Maar hey wie ben ik....als mensen er van overtuigd zijn prima...maar wat je hier heeeel vaak ziet is dat het toch echt het lijf is die mensen voor de gek aan t houden is, omdat ze graag willen of ze zijn aan t ontpillen.

Dusseh...zo raar is het niet dat veel van ons er niet echt "aan"willen en mensen tegen zichzelf willen beschermen om een hele grote desillusie te voorkomen. Maar goed..nogmaals wie ben ik.... :rolleyes:

Deel Deze Pagina