Morgen gaat mijn man naar Waalwijk voor bezigheden waar mijn dochter en ik niet welkom bij zijn Ik vroeg mij af of er misschien in Waalwijk of directe omgeving iets is waar wij onze dag kunnen doorbrengen ( van 11 tot 15 uur) Niet shoppen want dat is een drama met deze 2 jarige peuter.
Ik zat al aan de Efteling te denken maar het lijkt mij niet zo leuk om daar met zijn 2tjes naartoe te gaan. Misschien wel lekker rustig morgen
rondje sprookjesbos en carnavalfestival en de tijd is weer wel voorbij. Ga je, als ze het leuk vindt, daarna nog een keertje met z'n 3tjes
Loonse en Drunense duinen, kun je lekker wandelen en na afloop lekker wat drinken. Daar komen heel veel kleine kinderen. Pukkemuk in Dongen ook erg leuk voor hele kleintjes, zie website.Kost 6 euro en ze hebben van allerlei boerderijdieren. In waalwijk zit een Kinderboerderij. Het Ganzennest in Kaatsheuvel is een grote binnen en buitenspeeltuin. Kost maar 5 euro per kind, volwassenen gratis
Ik vind Pukkemuk voor een kindje van 2 niet echt leuk hoor! Wel als het mooi weer is en ze buiten kunnen spelen. Maar binnen hebben kleine kindjes (0 tot 4) echt maar een klein plekje om te spelen.
Het is toch de Efteling geworden. Het was er druk maar wel heel leuk. Vooral de draaimolens vond mijn meisje erg leuk. De vermoeidheid sloeg toe in het sprookjesbos en dan is ineens een trollenkoning heel eng.