Weer een hyves raadsel in je www... ZUCHT

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    oh nu snap ik die rare facebook van een vriendin....

Achterlijk gedoe dit en ik denk dat ik die mening ook eens op facebook ga zetten.

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Komt mij ook een beetje de neus uit. En wat ik ook niet snap: waarom mogen de mannen niets weten? Alsof mannen geen borstkanker kunnen krijgen of hun vrouw/vriendin/moeder/zus niet steunen in de strijd....

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vind t de grootste onzin.

En tis precies t zelfde effect als al die doorstuur mailtjes/ping/whatsapss

Kortom doe er dus niet aan mee.
    Geef wel 5 euro aan de collecte.

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Wat een onzin zeg!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou echt ZO'N ongelofelijk boos bericht terug sturen! :x
    Of gewoon de vraag hoeveel zij gestort hebben.... :D

Houd het ALSJEBLIEFT bij jezelf! Ik had ook niet in mijn www staan dat iedereen donor moet worden, alleen dat IK donor ben... Laat de rest lekker zelf weten wat ze doen.

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ja idd, en ook dat ik zeker weet dat zoveel van die mensen die aan dit soort dingen meedoen niet eens lid zijn van het KWF of iets dergelijks. Dan denk ik kan je beter 10 euro overmaken want dan help je tenminste echt.

8. cathelijne81

6 mrt 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mee eens! Vind het suf en het mist totaal het doel van aandacht vr borstkanker. Vorige maand was het op Facebook raak... Iets met 'je geboortemaand is aantal weken + dag is waar je zin in hebt om te eten'. Kreeg je ineens allemaal van die "ik ben 16 weken en wil alleen maar snickers eten...." updates van vrouwen die ff lekker flirten/ spelen met het idee zwanger te zijn.

(en in de comments ook niet ontkennen dat het zo is.. en nergens een verwijzing naar borstkanker)

Idd stom :p

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Deze was toch van vorig jaar?!
    Maar goed, ik ben blij dat ik niet de enige ben die het achterlijk vind! ;)

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik doe er ook niet in mee, ik zag sinds gister pas een paar mensen die hem hadden staan in dr www en zie nu pas waar die overgaat. Dat had ik nog nergens gelezen.

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb zelf borstkanker gehad en daardoor meent iedereen dat die berichtjes dus zeker naar mij gestuurd moeten worden. Ik vind dat juist alleen maar extra confronterend...:(

Het heeft niks met de ziekte te maken, al die domme en grappig bedoelde raadseltjes! Geef dan een bijdrage aan het KWF! Net zoals die wwwtjes, die je dan moet kopieren en op je eigen Hyves moet zetten. Ik wil niet overal die confrontatie! Ik geef steun of herdenk mensen op mijn eigen manier, dat doe je niet door iets op je Hyves te zetten.

Dus ik boycot het!!!

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tegenreactie op die onzin:;)

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ow god is het weer zover?

ik snap hier echt de lol niet van en al helemaal de achterliggende gedachte niet.

@Jippie, wat vervelend meis, :(
    ik hou ook niet van die domme acties.
    Het enige dat je ermee bereikt is dat mensen weer wat te hyven hebben, maar mijn moeder krijg ik er ook niet mee terug en er wordt ook geen kankerfonds mee gesponsord.:x

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Helemaal mee eens! :(

15. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik ben er ook wel een beetje zat van!
    ik heb toen mee gedaan aan de bh kleur, omdat ik dat nog iets met borsten te maken vond hebben... nu komen die mails steeds vaker!! en ik zie het nut er niet van in.
    ik doe er dus ook niet aan mee!

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook nergens meer over gaan en zie er echt de meerwaarde niet van in. Behalve dat je geniet van de aandacht die je krijgt als mensen gaan vragen: "Oh ga je naar het buitenland toe?" of die hiervoor: "Ben je zwanger?" dan kreeg je namelijk zinnen als ik ben 8 weken en heb zin in chocola etc;)

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, daar heb ik ook niet aan meegedaan omdat ik net een miskraam had gehad....

18. gemke

gemke Niet meer actief

nou lekker dan ik blijf dus 13 maanden in mijn eigen land wonen lol
    daar zie ik dan dus het nut niet helemaal van in
    13 maanden in nederland whahaha waar ik al woon

19. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik dacht ook ineens dat iemand zwanger was, toen ze zoveel weken noemde met een smiley.. Maar toen volgden er meer, dacht dat er op dat moment iets heel ergs gebeurt was ofzo. Uiteindelijk heb ik googelend kunnen vinden wat ze ermee bedoelden, maar snap ook totaal niet hoe dit kan bijdragen..

Geef inderdaad gewoon geld!!

20. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Oh is dat het. En ik maar denken dat iemand echt voor 3 maanden in Amsterdam ging wonen. Was net getrouwd, dacht al huh?:D

Maar ik vind het ook grote onzin. De allereerste keer vond ik nog wel grappig, in de zin van dat niemand het snapte, maar daarna vond ik het dikke onzin en natuurlijk helemaal niks met BK te maken!!

Deel Deze Pagina