mee eens. Het word ook zo gezet dat de heren niks mogen weten. Ik vraag me af waarom niet? Dan zijn alleen de vrouwen die weten waarom ze het doen en dan? Dit helpt niks. Als ze voor elk persoon die dit in de www plaatsen geld doneren is het wat anders. En kanker krijgen ook mannen.
ik vind het ook belachelijk, maar ik zit dan niet op hyves maar op facebook, helaas begint het op facebook ook al, ik doe er niet aan mee, ook niet aan die berichten van "like dit bericht als je vrienden wilt blijven" nou pleur dan maar op, ik doe niet aan opdrachtjes geen tijd voor!
Mee eens.. Je kun het wel allemaal op je facebook/hyves/twitter/ed zetten, maar je helpt er niemand mee.. Geef dan iets aan de collectant van KWF/Kika of koop/doneer is aan Pink Ribbon.. Want zeg nou zelf; WAAROM alleen borstkanker onder de aandacht brengen als er nog veeeeel meer soorten van kanker zijn..? Borstkanker is echt heel erg, begrijp me niet verkeerd, maar is vaak wel te genezen, niet altijd, mijn ene oma is er aan overleden.. Mijn andere oma heeft al 2 keer kanker gehad, waardoor ze dus nu *officieel* verlamd van onder zou moeten zijn, wat gelukkig niet het geval is.. En wonder boven wonder leeft ze nog. En dan nog te bedenken dat er zoveel kindjes sterven aan allerlei soorten van kanker of er een paar jaar ongelovelijk ziek van zijn...