Haren op 1 lengte of laagjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door alanopra, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alanopra

alanopra Lid

28 aug 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al... 1 lengte of laagjes in je haren?

Ik heb schouderlengte haar met een lichte slag, op 1 lengte. Ik steek het eigenlijk altijd op omdat het zo duf hangt als het los is. Zou laagjes hier iets aan veranderen? Ik ben alleen bang dat het dan zo dun eruit ziet (heb veel maar fijn haar).

Ben benieuwd naar jullie 'haar ervaringen'.

2. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met goed geknipte laagjes kan je juist meer volume creëren in jouw haar. Mijn haar is erg lang, bijna tot mijn middel en ik heb hem in lagen laten knippen, ik vind het veel leuker staan dan recht. Je moet geluk hebben en een kapper te vinden die goed laagjes kan knippen, ik ben nog steeds de juiste kapper tegengekomen helaas...mijn haar is ok, maar niet zoals ik het in mijn gedachten wou hebben. Laat anders niet te veel knippen de eerste keer, dan krijg je ook daarna geen spijt...succes

3. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook voor laagjes gaan. :)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Voor mij echt geen laagjes meer!
    Vooruit, alleen de voorste plukken heb ik in laagjes, dan valt het niet iets mooier. Maar dan niet te korte plukken.
    Vind het zo rete irritant als ik mijn haar vlecht of opsteek en overal vallen plukken uit.

Nu is mijn haar echt lang (beha band) en niet dun.
    Als ik het in lagen heb gaat het ook echt pluizen, ben ik genoodzaakt om het steeds te stijlen.

5. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Voor mij ook geen laagjes. Ik heb ook slag in mijn haar en dan gaat het heel raar naar buiten krullen. Heb haar op kaaklengte, een bob dus.

6. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik kan niet meer zonder laagjes! Juist met slag erin krult het veel mooier. En ik vind een messy look juist leuk staan met vlecht en laagjes (met mijn haar dan), hou niet zo van dat 'perfect' gestylde haar.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dat meer aan de lengte ligt dan aan de Laagjes hoor

8. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hmm ik snap m niet zou je dit willen toelichten?

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat denk ik ook!

Ik heb altijd lagen maar dan lange lagen zeg maar. Dan valt het net wat mooier en lijkt het een stuk voller. Ik vind 1 lengte altijd zo lijzig staan.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Hier ook lagen, Heb het eigenlijk altijd in een staart. af en toe los.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Laagjes vallen heeel anders als je haar lang is... Dan 'piekt' het minder

Mijn haar is nu ook kort, voor mijn doen, tot op mn schouders... En mn haar valt nu met laagjes echt stom, maar ik wil het weer lang hebben dus ik moet even doorbijten.
    Als mijn haar straks weer langer is dan valt het minder raar

12. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Voor mij nooit meer laagjes.
    Ik heb ook veel maar fijn haar en het is een stuk dikker wanneer het in 1 laag is.

13. penseel

penseel Niet meer actief

Laagjes.

Pas laten doen. Was een lengte alles mijn haar woord dan top zwaar en is dan haast niet goed te kammen. Nu laagjes zit het weet een stuk beter.

Heb fijn haar maar wel veel haar..

14. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik heb ook laagjes bij (veel) fijn haar en een slag... nu is het wat springerig en als ik het op 1 lengte doe hangt het heel saai langs mijn gezicht.

15. alanopra

alanopra Lid

28 aug 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Denk dat ik deze week ook maar ga voor laagjes :D ik wil ze alleen aan de achterkant zodat de voorkant lang blijft. Iemand een idee of dit ook kan?

Deel Deze Pagina