Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed en het wordt een jongetje Al die tijd dacht ik, dat ik toch echt een meisje zou krijgen en de omgeving met mij. Even 30 seconden nodig gehad om, om te schakelen maar o zo blij!!! En superleuk voor mijn oudste zoontje natuurlijk. Ik dacht even dat ik het moeilijk zou vinden om weer zo'n leuke jongenskamer te verzinnen maar zit nu alweer vol ideeën!! Kortom zó blij , ik zit op een blauwe wolk en kom er niet meer vanaf
Gefeliciteerd... had precies hetzelfde, dacht ook dat het een meid zou worden samen met mijn omgeving, maar toch echt een knul op de echo gezien, 3 keer zelfs, moest ook even omschakelen, maar als je dan dezelfde dag in de winkel loopt en al die stoere jongensdingen ziet ben je helemaal om!!
leuk hoor gefeliciteerd, zo blijkt dat je gevoel het wel voor 100% het mis kan hebben.. en uiteindelijk maakt dat allemaal toch niet uit??!!
Leuk!! Ik heb ook een zoontje en vind het echt geweldig. Zo'n mamma's kindje, een heerlijke knuffel. Nu ben ik zwanger van nr2 en ik kan oprecht zeggen dat het me niet uitmaakt wat het geslacht is. Zou al dolgelukkig zijn als alles goed en wel is. En zie overal de voordelen van in. Als het een meisje is, dan heb je toch het 'koningspaar' en dat is toch iets heel anders, dus ook leuk. Als het weer een jongetje zou zijn, dan heb ik allemaal mannen thuis.. heeerlijk! En vanuit praktisch oogpunt ook; want dan kunnen al die leuke kleertjes van zoontje ook weer es gedragen worden. Leuk leuk.. nu al zin in, en zooo benieuwd!!!
ik heb ook twee jongen een van 3,5 en 1 van 15 maanden. super leuk, maar tog hoop ik stikum dat dit keer meisje wordt
Super, 2 knullen! Had me ook hartstikke leuk geleken! (ben uiteraard ook superblij met mn meisje hoor) Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!! Wat een rijkdom, straks 2 knappe mannetjes in je leven, geweldig! Wij krijgen ook een zoontje, zo blij, zo trots!! Ik kan niet wachten tot hij in onze armen zal liggen.