Heb er een ventilator net van besteld!! Ook voor de kinderen haha. Gaat weekendje naar slagharen ( goedkoop) en leg daar geld voor weg en deel boodschappen.! en dan is het al weer op. Maar leuke dag moren. !! O ja en een badje kopen voor op het balkon morgen voor dochter lief.
Op de 'grote' hoop voor even. We gaan volgende week trouwen dus er moet nog van alles betaald worden. De kids zijn al helemaal klaar qua kleding en spullen.
Na deze week hebben we vakantie dus daar wordt het voor gebruikt en we hadden nog wat financiële tegenslagen en daar vangen we dat ook mee op. Kleding en alle dingen die nodig zijn voor F. kopen we zo gewoon als het nodig is, daar wachten we niet mee totdat de kinderbijslag komt.
Zetten het apart voor de kids. Zijn beide binnenkort jarig, dus voor cadeautjes en als ze nieuwe schoenen moeten hebben. Misschien een deel om iets leuks te doen in de vakantie.
Ah helemaal vergeten! Weet zo niet waar ik het aan uit ga geven.. Mevrouwtje heeft eigenlijk niks nodig. Dus dan gaat het op de spaarrekening denk ik.
Rekening aanvullen een ieder 50 op de spaar. Hebben al kleding schoenengehad deze maand om drukte voor te zijn. Wacht niet met kleding kopen tot kb er is en de kb beland dus ook gewoon op de stapel. Ze hebben over 2,5 week vakantie En bijna Tilburgse kermis. Aangezien die voor de deur is zal daar veel geld heen gaan
Hier ook. Het is bij ons trouwens helaas geen extraatje wat we opzij kunnen zetten op een spaarrekening. We hebben het gewoon hard nodig.
Onze knul kon ik al zn kleding en schoenen weg doen.. allemaal te klein. Gelukkig bestaat primark & birkenstocks & zomer nike's aangeschaft.
Twee weken geleden flink geshopt voor de meiden de oudste heeft nog wat korte broekjes nodig .. Meer niet de rest nemen we mee op vakantie kunnen ze daar van alles doen altijd lekker wat extra's mee
De garderobe heb ik vorige week al compleet gemaakt. Ik gebruik nu de kinderbijslag om de vakantie te betalen. Het geld wat ik had gebruikt voor de garderobe was hier eigenlijk voor, maar ik moest toch nog kleding halen. Dus dan maar even zo opgelost.
Vakantie zijn we al geweest, over een maand gaan we weer op vakantie, maar die is al betaald. Kinderbijslag gaat hier altijd op de rekening van mijn kids, kunnen ze later goed gebruiken.