Wat te doen (werk)

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Zoals overal is het hier heet 😂

Maar morgen moet ik weer werken van 1 tot 21:30. Op kantoor is het heel erg warm ze hebben wel mobiele airco's staan maar deze kunnen de boel niet koel krijgen .
    Ik heb enorm veel moeite met warm weer daar waar de kinderen lekker in het zwembad liggen met papa dan zit ik binnen met de airco op 19 graden te hopen dat het snel weer koeler is. Ik krijg hoofdpijn word misselijk en val flauw. Nu word er wel van mij verwacht dat ik mijn uren kom werken wat ik me kan voorstellen . het grote nadeel is dat er dus meer mensen lasten van hebben en er dus met dit weer geregeld mensen flauw vallen. Het probleem van mij is dus als ik eenmaal flauw val dat ze 112 moeten bellen omdat ik niet meer bijkomen.

Ik twijfel wat ik moet doen. Ik wil graag werken. Maar moet ook aan mezelf denken. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O ik snap echt helemaal wat je bedoelt.. ik snap je dilemma ook..

Ik kan ook erg slecht tegen warmte en moet ook stil kunnen zitten en niks doen...anders vliegt het me ook aan.

Ik kan je niet echt een tip geven..want ziek melden zal wel erg drastisch zijn. Misschien kun je het proberen en kijken of het voldoende af wordt gekoeld. Gaat het niet kun je altijd weg gaan.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ventilator meenemen en die op je richten

een koude handdoek in je nek leggen af en toe

om de tien minuten paar slokken water drinken

af en toe je polsen nat maken

verder zou ik het ook niet weten.

4. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig, aangezien het de komende dagen warm weer blijft. Ik zou of gaan praten met een leidinggevende en je situatie voorleggen, of ik zou mezelf ziek melden/ziek naar huis gaan en dan bij de Arbo voorleggen waarom je thuis bent.

Lijkt me niet handig en prettig werken als je flauwvalt of zo misselijk bent.

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Goede tips. Sluit ik me bij aan :)

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Aangeven dat je er erg last van hebt en vragen of je collega's je ook een beetje in de gaten kunnen houden? Heel veel drinken en ook wat zouts nemen steeds tussendoor.

Ik weet natuurlijk niet hoe het zit in jouw geval, maar mijn idee is dat je met een zittende functie op kantoor misschien nog minder kans hebt om flauw te vallen als dat je thuis zit met je kinderen om je heen waar je zo nu en dan toch echt achteraan moet hobbelen. Maar dat kan alleen jijzelf natuurlijk het beste beoordelen.

Zie ook dat je zoontje jarig is vandaag, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina