heey heey ik weet het niet meer hoor ik had vorige week getest met clear blue digital die gaf 'zwanger' aan maar bij de huisarts gaf hij 'niet zwanger' aan nu zei de huisarts denk dat je een vroege miskraam heb gehad maar het gekste is: ik heb helemaal geen bloed verloren terwijl ik tooch overal lees dat een miskraam gepaard gaat met bloed nu moet ik morgen terug met me ochtend urine gaan ze nog een test doen, als die weer negatief is dan word ik door gewezen naar de gynacoloog ik zeg je: ik ga het ziekenhuis nie uit voordat ik een echo heb gehad maar wat denken jullie??? kan het zijn dat ik toch zwanger ben?? en dat me hcg is gedaald?? heb ook verhoging met me tempratuur
je kunt helaas een miskraam hebben zonder bloedverlies meid , een missed abortion ........Ik zou ook zeker een echo willen hebben om daarzekerheid in te krijgen ..... Ik hoop voor je dat je nog zwanger bent en dat de test vanochtend dat ook aangeeft ... dikke kknuufffff
Ik had ook geen bloed verloren. Nou ja, toen ik bloed verloor, dacht ik dat ik een mk had gehad. Achteraf bleek dat ik al éérder een mk (ma) had gehad en dat het bloed gewoon mijn menstruatie was. Je hcg daalt niet als je zwanger bent. Kan wel zijn dat de eerste test vals positief was. Als je het zeker wil weten, moet je idd even een echo laten doen. Ze kunnen aan je baarmoeder wel zien of je zwanger bent geweest. En 2x je hcg waarde laten meten. De 2e keer drie dagen later dan de 1e keer. Dan kunnen ze aan het verschil zien wat er aan de hand is. Aan één meting heb je niets.
Ik ben vanmorgen weer naar de huisarts geweest test gaf weer negatief aan heb een verwijs brief voor gynacoloog mee gekregen heb gelijk gebeld,kan pas 31augustus terecht dus nu weet ik nog niks
Hey Veghelsemeid, Hoe lang zou je nu zwanger zijn dan? Ik heb met 5.6 wk de vk gebeld en mocht meteen komen (maar ik had wél bloedverlies). Met 6.3 weken nog steeds dus naar de huisarts en die verwees me de zelfde dag nog naar het ziekenhuis. Helaas een half uur voor de echo het vruchtje aangetroffen in mn maandverbandje. Maar toch een echo gekregen en daarop was niets meer te zien. Ik woon ook in Veghel en heb dokter Pouchi en Rutten. Dokter Rutten heeft me toen doorgestuurd. Ik weet niet welke dokter jij hebt? Maar test thuis nog eens... Of bel anders de vk en leg je verhaal uit. Misschien mag je daar komen? Groetjes Cyntje78
Ik zou het hier niet bij laten zitten. Stel dat het een missed abortion is dan zit jij daar straks nog 4 weken mee! Dat kan echt niet! Ik zou een vk bellen hoor! Sterkte
heey Cyntje78 ik heb normaal dokter spanjers, maar omdat die op vakantie is, had ik dokter rutten van haar heb ik een verwijsbrief gehad voor bernhoven ziekenhuis dan zit jij cker ook bij calamaris???(verloskundige praktijk) bij de afdeling gynacologie kan het pas 31augustus i.v.m vakantie
ik zou dan nu 6weken en 5dagen zwanger zijn maar ik ga morgen gelijk ff naar de verloskundige praktijk calamaris bellen en me verhaal uitleggen
Echt onzin... i.v.m. vakantie... Dat kán toch niet in de zorg?!?! Alsof de natuur ook even vakantie houdt... :x
daarom ik ga echt niet w8 tot 31augustus ik ga morgen langs me verloskundige en ik laat me huisarts wel ff naar het ziekenhuis bellen want dit is toch wel spoed lijkt me
Uhm.. het ziekenhuis ziet het alleen als spoed als er sprake is van levensgevaar of minimaal heel erge pijn...
net huisart gebeld en gezegd dat het zieknhuis had gezegd dat ik pas 31augustus terecht kan nou gaat de huisarts voor me bellen