Heb gisteren opeens last gekregen van bruinverlies, in de avond ook helder rood en toen krampen in mijn onderbuik. Om 2.30 heb ik het vruchtje verloren. Mocht vanochtend direct komen voor een echo. Heb idd alles verloren. Ben alleen maar aan het huilen. Had 7 mei mijn laatste ongi, dus zou ongeveer 9 weken zijn. Heb het vruchtje nog thuis! Voel me leeg... Proberen om even te rusten... Liefs Britt
[Hoi Britt, Wat vreselijk! Ik wens jou heel veel sterkte toe om dit te verwerken! Dikke knuffel, Roosje
Sterkte meid. Ja, wat kan je je leeg voelen na een miskraam hè?! Ik herken het helemaal. Heel veel sterkte. Liefs, Anouk.
Heel veel sterkte meis, Wat kun je je ineens leeg voelen he? Zo blij en dan ineens zoveel verdriet... Dikke knuffel, Melisa
Meid wat vreselijk om te lezen.... Dit is waar iedereen die zwanger is zo vreselijk bang voor is..... Heel, heel veel sterkte!
Meid wat vreselijk. Heb er gewoon echt geen woorden voor........ IK wens je heel veel sterkte met dit hele moeilijke verlies.
Jeetje meid, Is allemaal wel heel snel voor je gegaan.. Ik hoop dat je het een plekje kan geven, en weer verder kan.. Liefs Devana