whaaa morgen inleiden

Discussion in 'De bevalling' started by Jelle28, Dec 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0
    Morgen is het dan zover, om 8 uur moeten wij ons in het ziekenhuis melden en gaan ze de bevalling inleiden.

En hoe meer ik daar aan denk hoe meer de onzekerheid toe slaat!

Zijn we er wel klaar voor, hebben we alles in huis, zit alles in het koffertje, ben ik niks vergeten whaaa word helemaal gek van mijzelf!!

Daarnaast ook de onzekerheid over hoe het zal gaan lopen. Zijn we morgen avond al papa en mama of gaat het een paar dagen duren? Nog geen idee of ik al ontsluiting heb en of mijn baarmoedermond al verweekt is, heb nog niet eerder inwendig onderzoek gehad.....

Pffff moet even mijn zorgen en onrust van mij afschrijven want ik zit mezelf hier helemaal gek te maken met al mijn gedachten......

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Het is ook spannend!! Maar het komt allemaal goed, laat het gewoon over je heen komen. Veel succes!! :)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Oehhhh spannend!!
    Heel veel succes en lekker optijd naar bed.;)

4. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0
    Geloof nooit dat ik kan slapen vannacht..... Maar goed, dat zie ik dan wel weer. Net even lekker lang in bad gelegen om te ontspannen en even lekker zitten janken, zal wel combi van de hormonen en spanning zijn hihi.....

Zou eigenlijk vanavond nog weg gaan en dacht dat dat wel een welkome afleiding zou zijn maar het liefste blijf ik lekker thuis dat voelt het prettigste dus dat doe ik ook....

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Heel veel succes meid, en het komt hoe dan ook allemaal goed!

6. famke80

famke80 Bekend lid

Aug 2, 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen!

7. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik mag morgen ook!
    Mijn vliezen zijn gisteren om 17.00 uur spontaan gebroken en ik heb nog steeds geen weeën:(
    Ik heb al 2 cm ontsluiting en alles is mooi week maaaaaar ik heb 2 jaar geleden een KS gehad dus alles moet heel langzaam.
    Heb voor de KS wel weeën en 1,5 geperst maar het paste niet (stuit ligging)

Ik ben ook zo zenuwachtig! Soms gewoon duizelig, ik heb inmiddels wek geleerd dat je niet kan plannen en het over je heen moeten laten komen maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

Meid ik weet helemaal hoe je je voelt, ik mag me om 7 uur melden, denk ook dat er van slapen weinig te recht komt, iets wat ik al weken niet doe hihi

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38

Dat kan ik me helemaal voorstellen.
    Als het spontaan gebeurd dan is dat zo,maar nu weet je het en moet je ook nog afscheid nemen van je buik:(
    Ik zou ook huilen hoor!!:):(
    Succes morgen!

9. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0
    Spannend hè! Voor jou scheelt het wel dat ze waarschijnlijk gelijk met het infuus aan de slag gaan denk ik? Ik heb nog helemaal geen idee hoe het er daar beneden aan toe is dus weet ook nog niet waar ze mee gaan beginnen

10. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat is dus het probleem, dat kan niet omdat ik de vorige keer een KS heb gehad en dan heb je kans dat het litteken knapt, geen idee hoe ze het willen doen:)

11. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0
    Ooh, zo begreep ik het niet.... Dan is het inderdaad ook afwachten over hoe of wat. Maar goed, omdat je vliezen al gebroken zijn kunnen ze er toch ook niet heel lang meer over doen toch?

12. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

Sep 13, 2012
    207
    1
    18
    Alle dames die morgen moeten, heel veel succes! en beetje raar advies misschien maar ook genieten!

13. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0
    Snap je advies! Ga ik ook wel proberen.... Het is toch een heel bijzonder moment waar we nu naar toe leven....

14. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Je kan wel aan het infuus hoor! Inleiden met gel mag niet na een kz maar als je vliezen al gebroken zijn kan je aan de opwekkers.. Hier in 3,5 uur bevallen dmv inleiding na een kz.

15. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ja joh? Ze zeiden hier dat ze het niet doen, ik zie het morgen wel, de ene zegt met gebroken vliezen mag je 24 uur rond lopen de andere 48 uur

Ik hoop dat ik zo nog wat kan slapen, ben kapot!

@jelle succes morgen en neem een laptop of iets mee, ik heb me de eerste keer kapot verveeld, tijdschriften had ik allemaal uit voor 12 uur hihi

Wij gaan morgen met het geboorte kaartje bezig, btje laat, heb nog niets uitgezocht!

16. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0
    Heb in ieder geval een hoop tijdschriften en natuurlijk mijn telefoon daar kan ik mee internetten en spelletje spelen. Dus denk dat het wel goed gaat komen en anders beetje tv kijken of slapen als dat lukt.....

Ik ga het allemaal wel zien.

Jij ook heel veel succes!

17. missas

missas Actief lid

Dec 12, 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Ja meid nog even en dan is het zo ver. Ik hoop dat jij beter geslapen hebt dan ik hihi. Sterkte suc6 en geniet van je kleine wonder! Ben erg benieuwd hoe het bij jullie straks is gegaan. Liefs

18. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Succes allemaal!

19. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
  20. Luja

Luja Niet meer actief

Succes allemaal!!