Weer een kolf vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door bosi333, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik heb een vraag over hoe ik het beste en het meest verantwoord kan kolven.

Bij mijn dochter deed ik maar wat en heb ik na 4 maanden mijn productie om zeep geholpen.

Ik wil graag 's middags een fles kunnen geven aan Julian. Vooral omdat we dan meestal iets gaan doen. Naar de speeltuin, stad et cetera... Nu ben ik best preuts en durf niet goed live BV te geven. Ook heb ik het gevoel dat veel mensen het nog erg raar vinden. En vind maar eens een plek om het te doen. Ik vind dat dus erg lastig.

Ik had al gelezen dat ik het beste in de ochtend kan gaan kolven tussen twee voedingen in.

Maar als ik dan een flesje geef 's middags wat moet ik dan doen met de voeding die ik eigenlijk had moeten geven? Moet ik dan bij thuiskomst weer extra kolven?

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Als je die voeding niet geeft en hem op die tijd een fles geeft, ben je eigenlijk aan het afbouwen wat er weer in kan resulteren dat je voeding terugloopt. Als je bij thuiskomst kolft heb je misschien voor de daaropvolgende voeding niet voldoende.

Er is tegenwoordig mooie voedingskleding te koop met een klepje/opening op de plek van je borst. Als je hem dan voedt in een hoekje met bijvoorbeeld een sjaal of vest om je heen ziet werkelijk niemand iets.
    Het gaat hierin vooral om je eigen gevoel: als jij het niet gek vindt dat je baby in de speeltuin op zeer natuurlijke wijze wat te eten krijgt, vindt waarschijnlijk geen mens het gek.

Succes
    Linda

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Dank je voor je antwoord.

Dat dacht ik al. Zo is het bij mijn dochter waarschijnlijk ook mis gegaan. Ik kolfde maar wat en gaf het wanneer het zo uitkwam.

Ik zal proberen de knop om te zetten om in het openbaar te voeden.

Deel Deze Pagina