hoi mama s Mijn oudste zoontje (2 jaar en 9 maand) heeft sins gisteravond koorts 40 graden. Nu is hij vanacht wakker geworden om vier uur en had hij weer 40 graden, vanmorgen was dat zelfs 41,3 graden wel even de dokter gebeld omdat hij snel last heeft van oorondsteking, maar zn oren waren schoon gelukkig. Ik heb hem uiterraad paracetamol gegeven en na de parcetamol heeft hij vanmiddag zelfs even weer gespeeld. Alleen vanavond was het weer raak weer 40,5 graden koorts en zo moe hij lag al om zes uur in bed heb hem wel een paracetamol gegeven alleen heb ik hem al een paar keer weer gevoeld en net even met de oortemp gemeten (die oortemp is meestal lager dan de bipstemp) en hier was de koorts 39,graden op. De koorts is dus nog steeds niet gezakt... Moet ik hem zo nog een keer wakker maken om hem te tempen of hem laten slapen(want hij slaapt wel lekker)? groetjes willow
Mijn zoontje heeft net ook een kleine week hoge koorts gehad. Je kent je kindje het beste.. Hij werd snachts af en toe wel wakker, gaven hem vaak wat te drinken en hij wilde zelf weer slapen.. Dus ik vond het aan de ene kant wel fijn, dat hij zelf melde zeg maar.. Zou hem wel goed in de gaten houden, hoe hij ademt enz. Wakker maken juist voor tempen zou ik niet doen, wat heb je daaraan? Gaat meer om de toestand van je zoontje zelf toch?!
Hier heeft mijn meisje ook afgelopen week koorts gehad! Ik heb haar gewoon laten slapen, want dat had ze wel nodig. Ze werd zelf elke keer al wakker 's nachts, door het hoesten. Ze zit sinds gister op de antibiotica, want ze bleef hoge koorts houden. Sinds vandaag gaat het eindelijk weer wat beter. Ga zo eens temp opmeten, ben toch benieuwd of de koorts nou echt helemaal weg is!!