Weer een leuk huis gezien......

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Inderdaad een schattig huisje, zou zelf niet graag aan dat kruispunt wonen..
    Ze hebben het nu wel iets beter gemaakt (de t splitsing en voorrang enzo), maar blijft er super druk..

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, dat klopt, en verkeer mag op dat stuk nu ook nog maar 30 km pu rijden, dat was tot voor kort 50, en verderop door de molenstraat mag geen vrachtverkeer, maar die maakt dan wel de bocht voor het huis, de rest gaat via het industrieterrein, dat zal wel wat schelen denk ik. Maar goed, ik twijfel ook over dat kruispunt eerlijk gezegd. Het huis is erg leuk, maar staat een beetje op een verkeerde plek ;) Aan de andere kant, een vriend van ons woont aan de overkant en die vind het wel meevallen qua verkeer, die heeft er geen last van zegt hij zelf.

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schattig huisje, maar de locatie daar krijg je spijt van!
    Is het groot genoeg? Snap ook niet dat ze een tafelmodel koelkast in zo'n keukenkastje hebben gestopt, had er dan een vaatwasser in gezet?
    Goedkoop opgeknapt (keuken, tapijt, lamininaat).

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Weet wel: je kan bijna alles aan een huis veranderen behalve waar het staat!!! Zou voor mij dus een no go zijn!

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Haha, wat een kijkhits krijgt het huisje nu.

Ik snap dat het een leuk huisje is. Maar bedenk wel, dat je zo huis gelegen aan een druk kruispunt moeilijker verkoopt.

Maar lekker gaan kijken hoor. Meet vantevoren wat maten van je spulletjes en neem de rolmaat mee. En anders heel raar, maar er ligt toch een nieuw tapijt. Even op de grond gaan liggen in de slpkamer. Zo kan je beter de ruimte inschatten.

6. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Hmm nee niet mijn ding. Ook het ontbreken van een tuin vindt ik echt een no go. Ik vind het ook wat goedkoop opgeknapt.

Maar he als jij er verliefd op bent moet je het doen!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou, vanavond is het eindelijk zover......we gaan kijken, ik ben benieuwd!

8. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Wat een dotje. Ik zou er ook verliefd op zijn. Wat een prijs ook, echt super. Alleen tja, de verkoopbaarheid van het huis is wel laag, door de ligging en het ontbreken van de tuin, denk ik. Zelf maakt mij dat niets uit en jou waarschijnlijk ook niet, maar het schijnt voor veel mensen, zoals je man:p, toch een redelijk groot ding te zijn.

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik vind het een super schattig huisje.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Iedereen schijnt te denken dat er geen tuin is ;) Die is er wel, maar is niet zo groot. In elk geval niet zo groot als mijn man zou willen. tuin is ca 5x5 en er is nog een stukje in gebruik als parkeerplaats, die je erbij kunt trekken van 3x3,5. Is dus ongeveer 37 m2, op dit moment hebben wij ongeveer 230 m2.

Ligging is inderdaad minder en daardoor ook de verkoopbaarheid ervan, mochten we ooit willen verkopen. We gaan het zien, ik ben in elk geval wel benieuwd.

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder

Eens! het is een erg schattig en leuk huisje en helemaal naar smaak aan te passen, maar het kruispunt kun je nog weleens spijt van krijgen (ook qua geluid)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

We zijn wezen kijken: man, ik en beste vriendin..... en ja, het is een enorm schattig huis, ook boven. Maar er waren ook wel minpunten. Waar ik het meeste tegenaan loop is dat er wel is gerenoveerd, maar gewoon voor het oog, voor een snelle verkoop. Er zat bijv een grote spleet in de bovenste trede van de trap, die prima verholpen kan worden door een lat te plaatsen en mee te schilderen, wat ze gewoon niet hebben gedaan. De deur van de keuken naar de eetkamer kan met geen mogelijkheid dicht, die had geschaafd moeten worden, voordat ze hem schilderden. In de vaste kasten was het stucwerk niet meegedaan, de badkamer was vernieuwd, voor een deel, maar de vloertegels bijv niet, daar zaten in 3 tegels scheuren, de schoorsteen pijp was afgezaagd en op de tussenverdieping zat de verbinding, die kun je simpel aan elkaar koppelen, en een nieuwe koker maken, maar dat soort dingen hoort goed te zijn na een renovatie. Het zijn allemaal simpele dingetjes, eigenlijk, noem mij maar een zeur, maar daaraan kun je zien dat het gewoon snel, snel moest en puur voor het oog.

Ook was het balkon lek geraakt, dus was er lekkage in de woonkamer ontstaan, waardoor het laminaat kapot was op een plek. dat wordt van de week wel gerepareerd, maar het zegt gewoon ook wel iets over HOE er gerenoveerd is. Erg jammer, het is wel echt een leuk huis, had ook enorm veel sfeer, maar ik brand mijn handen hier niet aan. Zeker omdat wij al twijfelden over de locatie en de grootte van de tuin.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat overigens wél erg grappig was: Ik had het zelf totaal niet in de gaten, maar vriendin en echtgenoot wel. Die makelaar had blijkbaar een oogje op me, hij scheen me constant van boven tot onder te bekijken, viel tijdens het kijken naar mij languit van de trap (Hij viel voor mij......:D) Draaide ik me om, keek hij naar mijn achterste, om het maar netjes te zeggen. Nou was het absoluut een lekker ding, maar goed, ik kwam voor het huis, niet voor de makelaar ;)

Jammer dat ik het zelf niet had opgemerkt, heb er pas nog een topic over gehad, dat ik nou nooit iets zie....En nu weer niet!! :( Vond het wel leuk om te horen dat ik op mijn bijna 40e nog sjans had. Hij was overigens ook nog jonger dan ik en mijn vriendin die vrijgezel is, baalde dat hij naar mij keek ipv naar hem. Heb haar gezegd dat ik zijn nummer heb, of ze dat wilde hebben???? ;):p

14. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Rare makelaar dan.
    Maar wel goed dat je bent wezen kijken en je nu al ziet dat het niks word. Afgelopen reed ik er langs en ik moet eerlijk zeggen dat ik het op die locatie echt niet zou trekken...
    Dus tis goed dat je het niet gaat doen.

Succes met de zoektocht

Deel Deze Pagina