Ik heb vandaag een Predictor Early test gekocht. Op de verpakking staat dat je 6 dagen (!) voor je uitgebleven menstruatie kan testen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Nee de '6 dagen eerder' zijn de nieuwe predictor early! Bekend in de rest van de wereld als first response en zijn wel GOED! Kijk even goed op bijsluiter, ze bedoelen eigenlijk 9 dpo met 6 dagen eerder. Maar dat eerder verhaal is maar net wanneer je hcg begint aan te maken dus dat zou ik wel met een korreltje zout nemen!
Eens met mamalap. Nieuwe versie en dus wel goed! Wel gezien dat ze sneller reageerde dan de kv 2v5 Ik zou er op 10-11 dpo mee gaan testen.
Ik had een raar streepje en was niet zwanger. Moet ik wel bijzeggen dat ik hem op de badkamervloer had laten kletteren binnen de afleestijd 😊 Dus hou hem goed vast 😉
Dat ze die oude klaarblijkelijk nog verkopen? Dacht dat de nieuwe Predictor Early de oude slechte Predictor zou vervangen....
Als een kv nog de oude variant hebben, ligt die in de opruimingsbak en dus met korting al bij een aantal kv's gezien.
Heb je vanmorgen getest? Want als je na je nod zit dan zit je volgens mij sowieso wel goed met testen.
Ik heb 'm bij de Kruidvat gekocht. Gisterenochtend getest maar negatief. Nu nog steeds niet ongesteld...