Hoi dames, De titel zegt het al, heeft iemand ervaring met deze testen. Dit is een foto met een 1 test van gisteren (rechts) en 1 van vandaag (links)
Lijkt mij toch positief! Ik heb wel eens een vals lijntje gehad maar dat was ook al ver buiten de tijd.
Vrij duidelijk, gefeliciteerd ! Bij mij bleven ze wit bij niet zwanger, ik vind ze in die zin betrouwbaar.
Ik zie de streep ook oplopen. Maar testen zijn zo gevoelig tegenwoordig dat valse streepjes best vaak voorkomen. Ik heb geen idee of ik over tijd ben, waarschijnlijk zit ik rond 12 dpo. Om eerlijk te zijn zijn we helemaal niet meer bezig om zwanger te worden. We hebben 2 jaar op een zwangerschap van onze jongste dochter moeten wachten en stonden met 1 voet in mmm toen ik toch nog op een natuurlijke manier zwanger werd. Maar voor ons was het toen wel duidelijk dat ons gezin nu compleet is en niet meer zo'n lange weg in willen slaan. We hebben het nu ook best druk en ons libido is ver te zoeken de laatste maanden, we hebben 1x gevreeën in de afgelopen 3 maanden en dit was 12 dagen geleden. Het is gewoon bizar dat ik nu een positieve zw-test in handen heb. Ik moet het nog even een plekje geven. Heel erg bedankt voor het meekijken. Ik moest even zeker weten dat ik ze niet zie vliegen.
Het lijkt mij geen valse streepjes, maar een zwangerschap. Wat een heftig verhaal schrijf je zeg! Dit kindje wil wel graag bij jullie zijn blijkbaar!
Toen ik dacht zwanger te zijn heb ik met 1 dag na over tijd en met 4 dagen over tijd een test gedaan van de action die beide negatief waren. Bij 7 dagen over tijd toch maar clearblue gedaan en die was positief nu ondertussen 9 weken zwanger. Ik heb dus geen vertrouwen in die van de action. Hopelijk zijn die van jou wel eerlijk! Gefeliciteerd
Dan denk ik dat je een latere eisprong hebt gehad,en je dus met je eerste echo terug wordt gezet...Dat ligt niet aan de testen,die zijn prima betrouwbaar,maar omdat je dus te vroeg hebt getest zonder dat je dat wist.
Had mn eisprong gewoon op het normale tijdstip hoor ! Had een hele regelmatige cyclus van 28 dagen en voelde/wist precies wanneer ik mn ei had .
Heb je getempt?ovulatietesten gebruikt?Zo nee,dan weet je niet wanneer je eisprong was,en denk ik dat hij nu later was Dus schrik niet als je ineens 5 a 7 dagen terug gezet wordt.
Goh weet niet wat denken van action testen had steeds lichte streepjes wat ik aannam voor indroogstreepjes en ineens was da een duidelijke streep terwijl die ervoor ook na drogen wit bleven voor zekere nu een kv gedaan en dies negatief....
mijne zag er zo uit zijn goed betrouwbaar hoor verder altijd wit gehad bij mij inmiddels al 3+ mijn clearblue dus zeker betrouwbaar
Ook al heb ik niet getempt of ovulatietesten gedaan dat betekend toch niet dat ik mijn eigen lichaam en eisprong niet ken? Vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat ik het dan niet wist. Ik had altijd last van helder slijm en kramp rechts of links onderin mijn buik, volgens de verloskundige was dat dus mijn eissprong dan wel die dag of een dag later. Maargoed, donderdag termijnecho dus ben benieuwd wat daar uitkomt! Iig bedankt voor de waarschuwing!
Graag gedaan En veel succes donderdag,ik zal voor je duimen voor een goede echo,al dan niet wat korter,dat is niet belangrijk,als het maar goed is