Weer een lichte postieve test ipv vet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yasmine, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Je maakt toch de hele zwangerschap HCG aan? Alleen minder dan in het begin?

2. Niet meer actief

Ik zag in het boekje van MvM dat de piek van je HCG op 12 weken ligt en daarna zal je het denk ik ook nog wel aanmaken, maar minder dan bij die 12 weken. Zal eens googlen.

3. Niet meer actief

http://www.havovwo.nl/vwo/vbi/bestanden ... g10-11.pdf

Dit is een mooi linkje. Hier staat een tabel waar je kan zien hoeveel HCG je aanmaak tijdens je zwangerschap.
    Het HCG blijft tot 2 dagen na de bevalling in het bloed of wordt dan aangemaakt. dat las ik weer op een andere site.

4. Niet meer actief

HCG is het zwangerschapshormoon, dat al enkele dagen na de bevruchting wordt gemaakt. Bij de zwangerschapstest is het dit hormoon dat aantoont dat je zwanger bent. HCG zorgt ervoor dat je voelt dat je zwanger bent: het veroorzaakt misselijkheid, moeheid ed. Het HCG gehalte is maximaal bij ongeveer 10 weken zwangerschap en neemt dan af, maar blijft aanwezig tot 2 dagen na de bevalling.

5. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Nou meid, ik vindt je testen duidelijk genoeg hoor.
    Maak je niet zo gek en geniet er lekker van.
    Sucses!

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je twijfelt doe je er toch een test tegenaan gooien die wat sneller hcg opnemen deze van cb nemen bij 50 op en die andere meestal al vanaf 25 dus die zou als je zwanger bent overduidelijk positief moeten zijn....

succes meid

Deel Deze Pagina