Vrouw zit 2,5 jaar dood op de bank | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl hoe verschrikkelijk eenzaam ben je dan geweest
Zo hoop ik toch niet te eindigen zeg! Wat zou de inhoud van de koelkast eruit hebben gezien zeg. Want ze zagen oa aan de inhoud hoelang ze overleden was. Allemaal beschimmelde en verrotte etenswaren. Jak! Maar ze moet idd wel een skelet zijn geweest. Met kleren aan...
Ik las het net op Nu.nl. Het is toch erg dat iemand zo eenzaam moet zijn geweest... Ik bedoel, als je in 2 jaar tijd door niemand wordt gemist. Wat vreselijk zielig voor dat vrouwtje.
wat wel vaag is... rekeningen werden automatisch afgeschreven. heeft ze best veel veel centjes op haar rekening gehad.
ik bedoel op een gegevn moment kunnen ze toch niks meer afschrijven? je kan maar tot een bepaalde hoogte in het rood staan? stel 400 euro huur per maand x 24 maanden= al 9600 euro. bedoel ik heb dat niet op mn lopende rekening staan. maar ja als de uitkering wel weer blijft storten en misschien pensioen ofzo... toch blijf ik het vaag vinden. en ook erg triest
OMG wat erg zeg! Al 2.5 jaar dood zijn zonder gevonden te worden, wat moet diegene eenzaam zijn geweest..
Daar kan ik niet bij he.. iemand moet haar toch gemist hebben.. of geroken...? Maar idd erg sneu voor dat vrouwtje, dat zeker.