overgeven, ha of niet?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by draak86, May 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hey meiden,

Ik zit even met iets. Sinds donderdag is Kyan aan het spugen gegaan. Niet de hele dag door, meestal 2x. Vanacht ook weer; hij werd wakker rond 01:30 en ik hoorde hem zeuren om drinken dus ik dacht grrr ga slapen, 2tellen later begon hij te huilen dus ik ben al bezig om uit bed te gaan terwijl ik wat aantrek hoor ik rare geluiden uit de kamer komen en ja hoor weer gespuugd. Alles schoongemaakt,kind schoon en weer slapen.

Hij wil praktisch niets eten (logisch) en drinken moet ik echt stimuleren maar gaat niet denderend. Maar als hij ook maar iets eet (gisteravond 4 hapjes brood) spuugt hij het een aantal uren later weer uit.
    Ook heeft hij 2 keer een beetje diarree gehad de afgelopen dagen.

Is dit nog binnen te perken of moet ik toch naar de huisarts met hem? Meestal is spugen toch een dag of 2? Het is nu al 5 dagen namelijk. Hij is ook alleen maar hangerig en wil helemaal niets. Slaapt momenteel snachts zo'n 14uur en overdag ook nog een uur 4. Hij was door het spoken vanacht, vanmorgen rond half 11 wakker en hij zit nu al weer te wrijven in zijn ogen.

bedankt alvast!

Wat denken jullie?

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,821
    4,197
    113
    ik zou even de HA bellen voor overleg

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik zou ook even bellen hoor. Heeft hij ook koorts of is het enkel het spugen? Misschien kan hij wat krijgen wat z'n maag wat kalmeert, want kan me voorstellen dat het nu wel vervelend wordt voor hem. Beterschap.

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    bellen met de HA

5. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik ga straks dan maar even bellen.. Thanks meiden.

Share This Page