Oeps, morgen even meten. Geen idee. Cb is al weer een paar maanden geleden haha. Verder wederom hele waardevolle posts! Ik geloof dat ik die kleine toch nog even moet gaan testen idd. Mijn zoon was al niet van de loopautootjes en als de fiets te groot/log is, wordt dat voor mijn gevoel vast ook niet wat. Keuze is bijnaaaaaa gemaakt.
Wij zijn wezen passen voor D.'s tweede verjaardag. We hadden een Puky Wutsch (die heeft de oudste ooit voor haar eerste verjaardag gekregen, die was toen 81 cm), maar wilden er toen een met twee banden. D. was toen ongeveer 85 cm. Ze heeft toen op de LR 1(L) gezeten, qua lengte ging dat net, maar hij was veel te zwaar en log. Op de LR M zat ze prima en die kon ze prima 'in bedwang' houden. Inmiddels is ze ongeveer 98 cm en wordt ze over een maand of vier vier en ze fietst er nog altijd prima op (nu zou de LR1(L) beter passen natuurlijk (het buurjongetje heeft die, daar fietst ze ook wel eens op), maar de LRM gaat ook nog prima).
Wij hebben de kleinste gekocht voor mijn dochter toen ze 2 werd en kon er goed mee over weg. Nu is ze 3, 98cm ongeveer en hij wordt nu echt te klein. Achteraf gezien had ik liever een maatje groter gekocht. Dat balanceren gaat heel goed dus ik denk dat we een gewoon fietsje kopen, de pedalen er even afhalen en zodra ze daar ook op kan balanceren denk ik dat ze ook wel echt kan fietsen. Ik vind ze ideaal.
Ik heb de keuze gemaakt voor het kleine fietsje. Meer omdat ik het idee heb dat het inderdaad verstandiger is om met een beter te hanteren fietsje te beginnen. Het is geen klein of groot mannetje, maar wel fijntjes. En hij kiest liever dingen die hij meteen onder de knie heeft. Bedankt voor jullie feedback. Oh en dit is het fietsje: bol.com | Puky LRM - Loopfiets - Geel met Print | Speelgoed
Wij hebben de kleinste versie gekocht voor de 2e verjaardag van onze dochter. Ze is best lang voor haar leeftijd, maar wel een schijtluis. Daarom dus de kleinste. Maar dat was dus een miskoop. Een maatje groter is niet meteen enger, maar had wel beter gepast.
Hier hadden ze alleen de 12 inch staan en daar was ze net te klein voor om niet om de 5 meter te vallen. ze is motorisch niet echt een wonder (beetje lomp haha), dus gekozen voor een loopscooter, omdat deze extra brede banden heeft. ze krijgt voor haar 3e verjaardag een loopfiets van woezel en pip, die heb ik al een hele tijd op zolder staan (heb hem met 70% korting, ging uit assortiment van die koophal). Maar die is nog een stuk groter dan de pucky
Zoon is nu 1.02 meter en past nog prima op de laagste versie. Hij heeft hem gekregen voor zijn 2e verjaardag en kon er met ong 86 cm op. Hier staat hij echter stof te happen omdat zoon al een jaar zonder zijwielen fietst en de laatste maanden de voorkeur geeft aan zijn fiets. Bovendien vind ik dat hij gevaarlijk hard gaat op de puky
Wij hebben de 12 inch versie (LR 1L) voor de tweede verjaardag gekocht en ze past er goed op. Ze draagt nu kledingmaat 98/104.