cryo's niet goed ontdooit...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamEllen, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Had niet gedacht dat het me zoveel zou doen....

Oke, even terug, ik heb twee kinderen de eerste een jongen van 8, kwam spontaan door de pil heen, daarna een maand voordat hij een werd hadden we de pil weer weggelegt en gingen we voor nummer 2. helaas duurde dat en duurde dat.....uiteindelijk is onze tweede zoon geboren in 2012 met behulp van ivf. ik had 2 cryo's over! Yes! We willen graag 3 of 4 kinderen. Dus dat zou mooi uitkomen! In april toen de jongste jarig was wederom de pil weer weggelegd, "eerst zo proberen" Je weet maar nooit, in augustus de gyn gebeld, follikelmetingen gehad en er zou een cryo terug geplaatst worden althans dat was de bedoeling. gisteren kreeg ik telefoon dat het helaas niet was gelukt, alle twee de cryos waren uit elkaar gevallen...shit...wat een domper...

Ik had echt niet gedacht dat het me zoveel zou doen...Ben best van slag af...

Zo moest het even kwijt, nu moeten we denken wat we willen, of nog een ivf traject of het nog eerst zo proberen of het zo laten voor wat het is..

2. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Wat naar. Ik begrijp dat dit een beetje een mokerslag is. Twee cryo's, je hoopt toch dat er een blijvertje bij is!

succes met het overleggen over een nieuwe ivf-poging. Ook dat is niet gemakkelijk.

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Oh bah wat een teleurstelling! Veel sterkte hiermee en ook met het besluit wat nu te doen

4. NatSar

NatSar Lid

6 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach zo jammer :( Ik heb het ooit eens voorgehad dat 5 cryo's slecht waren ontdooid.

Deel Deze Pagina