. Weer een maand voorbij Er is weer iemand zwanger Je ziet de blijdschap bij iedereen Zelf wil je ook wel lachen Maar verdriet golft door je heen Het verscheurt je diep van binnen Zo hard en onverwacht Waarom zij nu wel en jij weer niet Jij hebt al jarenlang gewacht Jij staat nog steeds met lege armen Hebt geen buikje dat langzaam groeit Je hebt geen kamer in te richten En geen leven dat in je groeit Jouw wereld wordt niet mooier Door het wonder van een kind Nee jouw wereld blijft zo donker Waarin jij het licht niet vindt Er is elke maand weer oorlog Tussen gevoelens en verstand En je wilt niet teveel hopen Maar het krijgt de overhand Gaat het deze keer gebeuren Is het nu dan ook voor mij Tot je weet verscheurd, gebroken Er is weer een maand voorbij Waar bent U God Almachtig Er zijn zoveel verlangens Er zijn nog zoveel vragen En er is nog zoveel pijn Wilt U uw liefde geven Wilt U de trooster zijn Want ik kan niets dan vragen: Ga ons niet voorbij! Er is weer iemand zwanger En je weet iedereen is blij Maar jouw diepste wens blijft onbevrucht Want er is weer een maand voorbij tekst van een nummer van: ‪Reni & Elise - Een maand voorbij‬‏ - YouTube Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
zit hier even met een brok in me keel en kan alleen maar zeggen hoe erg ik dit vind.... Woorden schieten bij mij bij zo'n bericht tekort... Djonna
Wat een aangrijpend gedicht zeg! En wat heb jij al veel achter de rug aan je handtekening te zien... *knuf*
Ik kan alleen maar zeggen dat ik je ongelooflijk moedig en sterk vind. Daar heb ik veel bewondering voor. Heel veel sterkte en laat je niet uit het veld slaan!
Wat moet dit vreselijk voor jullie zijn. Loop ik te klagen in ronde 2!!! Meid heel heel veel sterkte, en ik hoop dat er ooit een Gods wonder ook voor jullie zal gebeuren. Ik zal je meenemen in mijn gebeden, een hele dikke virtuele knuffel. Liefs,
Echt een prachtig mooi gedicht. Laat je niet uit het veld slaan.. Een hele dikke knuffel en ik duim voor jullie!
Is@ Lieverd jou gevoelens springen weer uit het gedicht pff . Zo mooi weer verwoord in een gedicht lucht op he! Meis een hele dikke knuf van mij , ken je gevoel ik begrijp je, en denk aan je . Je weet me te vinden he kanjer .
hele mooie tekste, herkende het meteen van het liedje: aanrader om te luisteren al wel emotioneel.. ‪een maand voorbij Reni& elisa‬‏ - YouTube wil iedereen een knuf geven die zo lang moeten wachten...(voel me soms gewoon schuldig dat het bij ons steeds zo snel ging)
Tranen rollen over mijn wangen. Wat hebben jullie al veel moeten doorstaan. Heb er geen woorden voor. Veel liefs
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Voor de duidelijkheid wil ik toch nog even zeggen dat dit geen tekst van mijzelf is. Het klopt overigens wel woord voor woord, lijkt wel alsof het voor ons geschreven is. Maar het is een tekst van een liedje van Reni & Elise. De link naar dit nummer is ‪Reni & Elise - Een maand voorbij‬‏ - YouTube Het is idd wel een tranentrekker zoals Daantje 1 zegt. Ondanks veel verdriet, kan ik niet echt huilen ..... ik bedoel dus echt met tranen ..... maar als ik dit nummer hoor, dan lukt het nog weleens. Ik wens voor jullie ook dat al jullie wensen uit mogen komen! (of dat je op een gegeven moment kan leven met de wetenschap dat een bepaalde grote wens niet uit kan komen ..... Marnat) Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Is@ (of dat je op een gegeven moment kan leven met de wetenschap dat een bepaalde grote wens niet uit kan komen ..... Marnat) En als er geen andere keuze is moet je wel. Dit gaat aardig goed maar soms wel met een traan voor al als ik hele mooie gedichten lees [ of in mijn topic zie staan] Verder met veel knuffels van manlief hij van mij redden we het ! Knuf lieverd
@I S: Reni en Elisa maken idd hele mooie nummers! Wat fijn dat er dan toch anderen zijn die woorden kunnen geven aan je gevoelens en gedachten! Ik bid voor jullie, dat het toch nog waar mag worden en jullie armen gevuld zullen zijn met een klein wondertje van jullie beiden!
heey hoi... wat een prachtig lied is het. ik kende dit lied nog niet van hun. ook wij proberen al vanaf 2009 een kindje te krijgen wat niet wil lukken. elke maand maar weer die teleurstelling en verdriet. binnenkort moet ik op kwaamvisite bij familie. heb er niet eens zin in. en haar schoonzus zette net op hyves dat ze ook zwanger is. en dan denk ik waarom wij niet en zij wel.